امروله گزارش می دهد

طرح دوشنبه بازار و نارضایتی کسبه بازار / شهردار صحنه : عدم استقبال کسبه صحنه دلیل اصلی حضور کاسبان شهر های مجاور بوده است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298326|13:14 - 1395/12/22
نسخه چاپی
طرح دوشنبه بازار و نارضایتی کسبه بازار / شهردار صحنه : عدم استقبال کسبه صحنه دلیل اصلی حضور کاسبان شهر های مجاور بوده است
پایگاه خبری امروله : طرح دوشنبه بازار در صحنه یکی از طرح هایی است که برای اولین بار در شهرستان صحنه انجام گرفته و تا کنون در دو مرحله فعالیت خود را در خیابان آزدگان شروع کرده است.

به گزارشامروله، طرح دوشنبه بازار در صحنه یکی از طرح هایی است که برای اولین بار در شهرستان صحنه انجام گرفته و تا کنون در دو مرحله فعالیت خود را در خیابان آزدگان شروع کرده است.

 

این طرح اقتصادی با وجود استقبال بی نظیر مردم باعث نارضایتی اکثر کسبه بازار شهر شده است

 

 

بازارچه ای که مربوط به خود مردم صحنه نباشد اقتصاد کسبه را با مشکل دچار می کند

 

یکی از کسبه بازار شهر صحنه در گفتگو با امروله عنوان کرد : اقدام تاسیس بازارچه یکی از کارهای خوب شهرداری است که گامی بلند برای پیشرفت شهرمان است.

 

 

 

وی ادامه داد : یکی از مشکلاتی که اکثر بازاریان با این بازارچه دارند این است که پول مردم صحنه به جیب کاسب هایی می رود که صحنه ای نیستند و متعلق به شهرستان های اطراف هستند.

 

علی امیری گفت : اگر قرار است کاری انجام گیرد که اقتصاد بازاریان تامین شود چرا از نیروهای غیر بومی استفاده شود . از مسئولین محترمی که این بازارچه را راه انداخته اند تقاضا می شود که کسبه صحنه ای را جایگزین کند.

 

 

ما باید اقتصاد سایر شهر ها را به صحنه بیاریم نه بلاعکس

 

یک شهروند صحنه ای در ادامه این گفتگو ها عنوان کرد : دوشنبه بازار که از همشهریان خودمان نیستند ومی آیند در این شهر کاسبی میکنند پول بسیاری از چرخه اقتصاد شهرمان خارج میشود.

 

 

وی ادامه داد :تمام شهرهای بزرگ وکوچک.مثل اصفهان.مشهد مقدس وغیره بفکر این هستند که سرمایه شهرهای دیگر را وارد شهر خود کنند.

 

رضا احمدی در پایان یادآور شد : اگر این دوشنبه بازار با حضور کاسبان صحنه ای باشد و جنس با کیفیت و ارزان تر عرضه شود قطعا با استقبال بیشتر مردم مواجه خواهد شد.

 

 

اولویت طرح دوشنبه بازار با مغازه داران و دستفروشان صحنه ای می باشد

 

کیومرث اسدی در گفتگو با امروله عنوان کرد : شهرداری صحنه دو سال قبل از همشهریان تقاضا داشت که نسبت به راه اندازی بازار روز اقدام کنند که متاسفانه نه تنها استقبال نشد بلکه این طرح را شکست خورده می دانستند .

 

 

وی ادامه داد : البته دوشنبه بازار بصورت آزمایشی فعال شده و اولویت به دستفروشان و مغازه داران صحنه ای می باشد.

 

شهردار صحنه در پایان گفت : اگر همشهریان استقبال کنند اولویت مکان اول به دستفروشان صحنه ای می باشد و اگر مکان بلا استفاده باشد به دیگر کاسبان شهر های اطراف اختصاص پیدا خواهد کرد .