رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه :

کانون‌های فرهنگی باید جوانان را به یقین و باور دینی برسانند

سرویس: شهرستانکد خبر: 298328|10:42 - 1395/12/23
نسخه چاپی
کانون‌های فرهنگی باید جوانان را به یقین و باور دینی برسانند
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه گفت: کانون‌های فرهنگی باید این هنر را داشته باشند که بتوانند جوانان را به یقین و باور دینی برسانند.

حجت‌الاسلام سیف اله سبزی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : هنر جمهوری اسلامی و همه نهادهای فرهنگی نظام جمهوری اسلامی در این همین یک کلمه یعنی رسانیدن جوانان به یقین و باورهای دینی و روز معاد است، در غیر این صورت این هیاهوها وسر و صداها همه تشریفات است.

 

وی بر تأثیرگذاری فعالیت‌های قرآنی توسط کانون‌های فرهنگی مساجد تأکید کرد و گفت: برای کانون‌های فرهنگی صرف برگزاری برنامه‌های فرهنگی نباید ملاک باشد بلکه آنچه که آنها باید به آن توجه داشته باشند تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه برنامه‌های قرآنی است برای جوانان است.

 

سبزی تأکید کرد، کانون‌های فرهنگی باید این هنر داشته باشند که بتوانند جوانان را به یقین و باور دینی و روز معاد و قیامت و جهنم و بهشت برسانند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه، شناخت جوانان از معرفت شناسی، مبداء شناسی و خداشناسی را مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: اگر جامعه خدا را بشناسد و جوانان را با خدا آشنا کند، بسیاری از مشکلات موجود در جامعه قابل حل و فصل است.

 

به گفته وی، کانون‌های فرهنگی می‌توانند در زمینه خداشناسی و خدا محوری فعالیت‌های خود را سازماندهی کنند و در این زمینه برای جوانان تدبیر داشته باشند.