فرمانده انتظامی شهرستان صحنه خبرداد

کشف بیش از 28 هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان صحنه

سرویس: شهرستانکد خبر: 298367|17:05 - 1395/12/24
نسخه چاپی
کشف بیش از 28 هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله : فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از اجرای طرح تشدید مقابله با خرید و فروش مواد آتش‌زا خبر داد و گفت: بیش از 28 هزار عدد انواع مواد محترقه خطرناک و غیر استاندارد کشف شده است.

به گزارشامروله، سرهنگ فرزاد اکبری اظهار داشت: طرح تشدید فعالیتهای انتظامی و مقابله با تهیه و توزیع مواد محترقه با توجه به ایام پایانی سال و نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال با بسیج امکانات و نیروها در شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

 

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی، کلانتریها و پاسگاههای این شهرستان طی چندین عملیات موفق شدند 28 هزار و 541 عدد انواع مواد محترقه خطرناک و غیر استاندارد را پیش از توزیع در بین جوانان و نوجوانان کشف کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری چهار نفر در این زمینه خبر داد و افزود: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند.

 

اکبری با اشاره به افزایش کشفیات مواد محترقه نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: این حجم از واردات مواد محترقه ناشی از استقبال  متقاضیان است، بنابراین از جوانان و نوجوانان می‌خواهیم برای چند ساعت شادی کاذب، این آیین سنتی را به کام خود و دیگران تلخ و ناگوار نکنند.