طی پیامی

فرماندار شهرستان صحنه سال 96 با شعار "اقتصاد مقاومتی- تولید - اشتغال" را تبریک گفت

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298457|15:06 - 1395/12/30
نسخه چاپی
فرماندار شهرستان صحنه سال 96 با شعار "اقتصاد مقاومتی- تولید - اشتغال" را تبریک گفت
پایگاه خبری امروله : شهریار عباس آبادی ، فرماندار شهرستان صحنه با صدور پیامی، سال 1396 که توسط رهبر معظم انقلاب سال "اقتصاد مقاومتی- تولید - اشتغال" نام گذاری شد تبریک گفت .

شهریار عباس آبادی ، فرماندار شهرستان صحنه در گفتگو باامروله، با صدور پیامی، سال 1396 که توسط رهبر معظم انقلاب سال "اقتصاد مقاومتی- تولید - اشتغال" نام گذاری شد تبریک گفت .

 

متن این پیام بدین شرح است:

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 


یا مقلبالقلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

 


نوروز نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت و فرصتی برای نو شدن و تبیین کننده طراوت و زیبایی ها می باشد،بدینوسیله فرا رسیدن سال نو و طلیعه بهار را خدمت مردم شریف و بزرگوار شهرستان صحنه تبریک عرض می نمایم و بر خود لازم می دانم از مشارکت و همکاری صمیمانه مردم عزیز شهرستان در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی،اجتماعی و اقتصادی نهایت تشکر را بنمایم.

 


در سال نو بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های امام راحل ،مقام معظم رهبری میباشیم و با یکدیگر عهد وپیمان ببندیم تا رسیدن به زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

 


خداوند توفیق عنایت فرماید در تأسی از بی بی دو عالم و فرزندش ابا صالح المهدی صاحب العصر و الزمان سالی توأم با موفقیت و کامیابی و تندرستی در پیش رو داشته باشیم و سال جدید سال فرح مهدی فاطمه و نابودی کفر،جهل،ستم و عدالتی و سال قدرت،عزت،اقتدار مسلمان و مستضعفان عالم باشد.

 

 

همانطور که مقام معظم رهبری امسال به نام  "اقتصاد مقاومتی- تولید - اشتغال" نام گذاری نموده اند بتوانیم باتلاش مضاعف و پشتکار و همدلی به تحقق این شعار کمک کنیم

 


سرزمین دلهایتان معطر از نور الهی باشد.

 

شهریار عباس آبادی

فرماندار شهرستان صحنه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد