رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه:

جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه درحال خدمت رسانی به مسافرین نوروزی است + تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 298458|12:57 - 1396/01/01
نسخه چاپی
جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه درحال خدمت رسانی به مسافرین نوروزی است + تصویر
پایگاه خبری امروله : رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه گفت : بیش از 7 ایستگاه جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه به مهمنان نوروزی 96 ارائه خدمات می دهد.

اکبر عیوضی در گفتگو باامروله، عنوان کرد : طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند 95  در شهرستان صحنه آغاز شده و تا۱۵ فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

 

 

وی ادامه داد : در این طرح اعضاء جوانان ، داوطلبان ، نجاتگران و امداد گران در ورودی شهر در قالب طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و همچنین پایگاه امدادو نجات پل شهدا و نیز خدمات مورد نیاز در امکان  توریستی و تفریحی اقدام به فعالیت دارند.

 

عیوضی خاطرنشان کرد : در این طرح جوانان جمعیت هلال احمر علاوه بر راهنمایی مسافران نوروزی نسبت به مقاصد و معرفی اماکن تاریخی و مذهبی شهر و توزیع نقشه و دفترک های بهداشتی برای مسافران طرح هایی از قبیل ایستگاه شارژ وسایل برقی، ایستگاه بلوتوث پیام های امدادی و نقاط پر خطر، آموزش چهره به چهره امداد و کمک های اولیه، ایستگاه های سلامت و مشاوره پیشگیری از اعتیاد و ایدز را تجربه می کنند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان صحنه گفت :علاوه بر این طرح ها نجاتگران جمعیت هلال احمر در آماده باش کامل هستند تا در صورت بروز هر گونه حوادثی به ارایه خدمات امدادی اقدام نمایند...آرزوی سال خوب همراه با سلامتی در طول سال خصوصا در ایام نوروز برای مسافران عزیز را از در گاه خداوند منان خواهانیم...

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد