امام جمعه موقت شهرستان صحنه:

نام گذاری امسال توسط مقام معظه رهبری بر اساس نیاز واقعی جامعه و مطالعه دقیق انجام گرفته است / اقتصاد کشور ما یک اقتصاد بیمار است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298473|17:58 - 1396/01/04
نسخه چاپی
نام گذاری امسال توسط مقام معظه رهبری بر اساس نیاز واقعی جامعه و مطالعه دقیق انجام گرفته است / اقتصاد کشور ما یک اقتصاد بیمار است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت :در بخش اقتصادی ، اقتصاد کشور ما با توجه به تلاشی که شده است یک اقتصاد بیماری است و با توجه به سخن رهبری پاسخگوی نیازمندی جامعه نیست.

به گزارشامروله، حجت الاسلام علی بهمنی در اولین خطبه های نماز عبادی سیاسی در سال 96 ضمن تبریک به مناسبت سال جدید عنوان کرد : در نوروز میتوان آیات قران را مشاهده کرد و هم می توانیم فصل تازه ای برای زندگی خودمان قرار دهیم با این دلایل که مشاهده می کنیم فصل زمستان که طبیعت بی جان می شود و روح خود را از دست می دهد و درختان خشک می شوند و در فصل بخار زندگی آنها احیا می شود و این خودش یک نشان آشکار از قدرت الهی است.

 

وی در در ادامه با بیان اینکه بهترین ذخیره برای انسان ها تقوا می باشد تصریح کرد : ما انسان ها با وجود این همه امر و نهی الهی روزانه مرتکب گناه می شویم و بار گناه ما به عنوان یک حیوان ناطق از سایر موجودات بیشتر است.

 

حجت الاسلام علی بهمنی با اشاره به اینکه نوروز علاوه بر نکات مثبتی که دارد باعث بالا رفتن صله رحم در بین افراد جامعه می شود تاکید کرد: در سال جدید بهتر است افراد مسائل دینی خود را به صورت محکم تر و قوی انجام دهد و برای رفع کاستی های خود در سایر حوزه های زندگی گام بردارد.

 

امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : سال 96 توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نام گذاری شد که این نام گذاری بر اساس نیاز واقعی جامعه و مطالعه دقیق انجام گرفته است که بسیار با معنا می باشد. در بخش اقتصادی ، اقتصاد کشور ما با توجه به تلاشی که شده است یک اقتصاد بیماری است و با توجه به سخن رهبری پاسخگوی نیازمندی جامعه نیست.

 

وی با اشاره به اینکه تولید و اشتغال لازم و ملزوم یکدیگر هستند خاطر نشان کرد : هر اندازه تولید داخلی افزایش پیدا کند اشتغال نیز افزایش پیدا می کند چه بسا ما افرادی با تحصیلات بالا همچون لیسانس ، فوق لیسانس در خانواده های خود داریم که بیکار هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین (ع) شهرستان صحنه گفت : در شهر صحنه افراد لیسانسه زیادی وجود دارند که برای بکارگیری به صورت نگهبانی در همین کارخانه ایران خودرو التماس می کنند .این اتفاق یک سر افکندی بزرگ برای برخی مسئولین می باشد که انقدر وضع خودشان خوب است به فکر توده مردم نیستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد