فرماندار شهرستان سرپلذهاب:

بازدید بیش از 107 هزار نفر گردشگر نوروزی از سرپل ذهاب / بیشترین آمار بازدید به آبشار پیران اختصاص یافت

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298584|13:07 - 1396/01/14
نسخه چاپی
	بازدید بیش از 107 هزار نفر گردشگر نوروزی از سرپل ذهاب / بیشترین آمار بازدید به آبشار پیران اختصاص یافت
مرصادنيوز: فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت: در ایام نوروز بیش از 107 هزارنفر گردشگر نوروزی وارد شهرستان شده و از جاذبه های طبیعی و تاریخی و یادمانهای دفاع مقدس شهرستان دیدن کردند که آبشار پیران بیشترین آمار بازدید را به خود اختصاص داد.

به گزارشامروله، اکبر سنجابی درگفتگو بابازی درازاز ورود و بازدید 107 هزار نفر گردشگر و مسافر نوروزی تا پایان ایام تعطیلات نوروز در شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و اظهار داشت: این تعداد گردشگر و مسافر نوروزی تا پایان تعطیلات ایام نوروز از اماکن تاریخی، فرهنگی، توریستی و جاذبه های طبیعی این شهرستان بازدید کردند.

 

وی افزود: با بازدیدهای میدانی صورت گرفته بیشترین شمار بازدید گردشگران مربوط به آبشار پیران، اثر تاریخی طاق گرا ،سراب ماراب، آثار برجسته آنوبانی نی، منطقه تفریحی امام عباس و حرم احمد ابن اسحاق(ره) است که پذیرای مسافران بسیاری از سراسر نقاط کشور بوده است.

 

 

فرماندار سرپل ذهاب با بیان اینکه بازدید مسافران و گردشگران از جاذبه های گردشگری و تاریخی سرپل ذهاب در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری یافته است، افزود: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی و بارش باران، انگیزه و استقبال میهمانان نوروزی برای بازدید از مناطق عملیاتی و دیدنی این شهرستان بی سابقه بوده است.

 

وی تصریح کرد: در ایام نوروزخیل عظیمی از کاروان های راهیان نوردر مناطق عملیاتی ویادمان های هشت سال دفاع مقدس این شهرستان مرزی حضور یافته اند و از نزدیک با رشادت‌های شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی آشنا شده‌اند.

 

 

وی با تقدیر از همراهی و همکاری اداره های عضو ستاد خدمات سفر و دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز گفت: در نوروز امسال هیچ مشکلی در روند ارایه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی در سطح این شهرستان نداشتیم و مسافران با رضایت کامل این شهرستان را ترک کردند.

 

سنجابی در ادامه از تعامل و حسن همکاری اصحاب رسانه در انعکاس اخبار شهرستان سرپل ذهاب در ایام نوروزتقدیر و تشکر کرد و گفت: اصحاب رسانه در انعکاس اخبار نوروزی مشارکت لازم با دستگاه های اجرایی بعمل آورده و تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب و اطلاع رسانی شفاف جهت پاسخگوی به مسائل و مشکلات میهمانان نوروزی به کار بست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد