امام جمعه شهرستان صحنه

عامل رونق اقتصادی استفاده از تولید داخلی است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298598|11:00 - 1396/01/14
نسخه چاپی
عامل رونق اقتصادی استفاده از تولید داخلی است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه : اگر مقام معظم رهبری یک شعار برای هر سال انتخاب می کند ناظر بر مشکلات پیش روی مردم است .

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در دیدارمسئولین ادارات ، کسبه و بزرگان مردم شیعه و اهل حق شهرستان صحنه ضمن تبریک به مناسبت سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال عنوان کرد : بهار و نو شدن طبیعت در قران کریم اینگونه توصیف شده است که ما با دیدن بهار به یاد رستاخیز بیوفتیم که بعد از میت شدن زمین حی می شود و به زندگی روزمره خودش بر می گردد.

 

وی ادامه داد : سالی که در پیش رو هست از جهات مختلفی سال مهمی است و مهمترین اتفاق سیاسی که در امسال رخ می دهد انتخاب ریس جمهور و شوراهای اسلامی شهر هاست که در جنب و جوش سیاسی خاصی در ابتدای امسال به چشم می خورد.ولی آن چیزی که ما باید به آن توجه داشته باشیم این است که در برنامه ریزی برای زندگی باید به فکر هویت ملی باشیم دائما مردم گله دارند که چرا اشتغال نیست و بچه های ما بیکار هستند این درست است و وظیفه دولت می باشد که این مشکلات را حل کند اما اولا هیچ کشوری نیست که مشکلی نداشته باشد حتی کشور های پیشرفته دوما باید در رفتار ما ایرانی ها یک تناقض است و آن این است که ما از زبان به دنبال اشتغال هستیم ولی در عمل بجای اینکه از محصولات داخلی استفاده کنیم به سمت استفاده از محصولات خارجی می رویم چرا که عامل رونق اقتصادی استفاده از تولید داخلی است.

 

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه هیچ دولتی نمی تواند به طور کامل مشکلات کشور را برطرف کند خاطر نشان کرد : این دولت و یا هر دولتی که بخواهد سر کار بیاید نمی تواند تمام مشکلات مردم را حل کند مگر اینکه مردم همراه آن باشند . محصولاتی وارد زندگی ما و حتی سطوح شده اند که ما انتظارنداریم . همه ما به گونه ای مذهبی هستیم و می بینیم که تسبیح ، مهر ، صلوات شماره ، سجاده و ... همگی جنس چینی هستند.

 

 

همه ما باید اعتماد به نفس ملی داشته باشیم

 

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه اگر رهبر کشور یک شعار برای هر سال انتخاب می کند ناظر بر مشکلات پیش روی مردم است گفت : همه ما دوست داریم جوان هایمان اشتغال داشته باشند ولی با این رفتار مردم کار ها برای هر دولتی مشکل می شود . البته همه دولت ها زحمت می کشند و باید قدر دانی کنیم این دولت هم در طول عمر خود در عرصه بهداشت و ثبات بازار خدماتی داشته  همه دولت ها کمی و کاستی هایی دارند و همه نه خوب مطلق هستند و نه بد مطلق ولی آنچه که باید توجه کنیم که ما باید اعتماد به نفس ملی داشته باشیم این پسندیده نیست که هر بچه ای امروز در خصوص مسائل سیاسی اظهار نظر می کند. تاریخ گواه می دهد که  تا قبل از انقلاب اینگونه نبوده است ای هم اشکال ندارد هر مسئولی که عالی رتبه نباشد مردم به راحتی انتقاد می کنند و این انتقاد باید فقط با حس میهن پرستی باشد.

 

وی خاطر نشان کرد : کره شمالی یک رهبر جوان 33 ساله دارد که تمام دنیای غرب در حال تهدید او هستند و همه سیاست مداران غرب از اقتدار این کشور ابراز نگرانی نکنند . هنگامی که این کشور با تمام مشکلات اقتصادی که دارد کره جنوبی را تهدید می کند این کشور از تمام کشورهای امریکایی و اروپایی و... درخواست کمک می کند و با تمام پیشرفت اقتدار  ندارند.

 

دکتر زارعی بیان کرد : متاسفانه برخی از از جمهوری اسلامی ایران ماهیانه 4 میلیون تومان دریافتی دارند ولی از همه بی انصافتر رفتار می کنند .شما که الان مسئولیتی در کشور دارید اگر این نظام نبود در دوره شاه چوپانی هم به این افراد نمی داند .

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : روستاهای ما قبل از انقلاب رونق اقتصادی نداشتند و وضعیت معشیت مردم نامطلوب بود ولی امروز میبینیم که پیشرفت خوبی ایجاد شده است و در نقد ها باید انصاف داشته باشیم.

 

 

 

یکی از مهمترین مشکلات شهر صحنه مسئله فقرا می باشد

 

حجت الاسلام احمد زارعی با بیان اینکه شهرستان صحنه یک منطقه مهاجر پذیر است گفت : مردم شهرستان صحنه مردم با ادب و فرهنگی هستند که برادران اهل حق در این فرهنگ سازی سهم عده ای داشته اند.

 

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مشکلات شهر صحنه مسئله فقرا می باشد تصریح کرد : مردم صحنه و بازاریان آن در میدان کمک رسانی انصافا خوب عمل کردند به طوریکه در سال گذشته 200 میلیون تومان توسط مردم و بازاریان به موکب سید الشهداء کمک شد.

 

دکتر زارعی بیان کرد : در شهرستان صحنه 5 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند

 

این خبر در حال تکمیل است ...

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد