امام جمعه شهرستان صحنه در دیدار با بانوان:

سهم مدیریت خانم ها در اجرایی شعار سال قابل توجه می باشد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298600|21:40 - 1396/01/14
نسخه چاپی
 سهم مدیریت خانم ها در اجرایی شعار سال قابل توجه می باشد
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : شعار هایی که در سال های مختلف توسط مقام معظم رهبری تعیین شده است سهم مدیریت خانم ها در اجرایی شدن آن بیشتر است چرا که مدیریت مطلق خانواده توسط خانم ها انجام می گیرد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در جمع بانوان شهرستان صحنه عنوان کرد : شعار هایی که در سال های مختلف توسط مقام معظم رهبری تعیین شده است سهم مدیریت خانم ها در اجرایی شدن آن بیشتر است چرا که مدیریت مطلق خانواده توسط خانم ها انجام می گیرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه یک بخش از اقتصاد مقاومتی استفاده از کالاهای داخلی است تصریح کرد : اگر چه کیفیت کالاهای خارجی نسبت به کالای خارجی بیشتر است ولی با استفاده ازتولید داخلی اقتصاد کشور رونق می گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی خاطر نشان کرد : همه ما دوست داریم جوان هایمان اشتغال داشته باشند ولی با این رفتار مردم کار ها برای هر دولتی مشکل می شود . البته همه دولت ها زحمت می کشند و باید قدر دانی کنیم این دولت هم در طول عمر خود در عرصه بهداشت و ثبات بازار خدماتی داشته  همه دولت ها کمی و کاستی هایی دارند .

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : تسبیح ؛ مهر ؛ صلوات شمار و ... از جمله کالاهی مذهبی هستند که در کشور چین تولید می شود که این بسیار خجالت آور است که مردم در ابتدایی ترین وسایل آن هم وسایل مذهبی به کالاهای خارجی روی می آورند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد