گزارش

دریافت هزینه نا متعارف برای تردد خودروها از جاده دربند صحنه / وقتی که شهروندان صحنه ای از حق گردشگری منطقه خود محروم می شوند

سرویس: شهرستانکد خبر: 298601|13:06 - 1396/01/15
نسخه چاپی
دریافت هزینه نا متعارف برای تردد خودروها از جاده دربند صحنه / وقتی که شهروندان صحنه ای از حق گردشگری منطقه خود محروم می شوند
پایگاه خبری امروله : عدم اجازه تردد خودروهای مربوط به شهرستان صحنه و دریافت هزینه برای عبور از جاده دربند نارضایت بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده است.

به گزارشامروله، مسیر دربند شهر صحنه به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی این شهرستان همیشه مورد توجه گردشگران و همچنین افراد بومی  این منطقه بوده است که در آن اکثر شهروندان صحنه ای برای تجدید روحیه و عبور از یک منطقه خوش آب و هوا از این مسیر تردد می کنند.

 

متاسفانه عدم اجازه عبور خودرو ها در روزهای تعطیل و دریافت هزینه از خودروهای عبوری توسط پیمانکار پارکینگ صرفا برای تردد با مبلغ 2 هزار تومان برای یک پیمایش یک جاده چند صد متری باعث نارضایتی تمام مردم صحنه شده است.

 

 

دو هزار تومان حق تردد برای یک مسیر چند صد متری؟!!!!

 

امین سلیمانی در گفتگو با امروله عنوان کرد : در تعطیلات اولیه عید نوروز بود که همراه  مهمانان نوروزی فقط قصد عبور از جاده دربند را داشتیم که با برخورد سخت متصدی پارکینگ آنجا مواجه شدیم.

 

وی ادامه داد : هنگامی که به آن شخص گفتیم ما فقط قصد عبور از جاده را داریم و نمیخواهیم توقفی داشته باشیم به ما گفت برای تردد هم باید مبلغ دو هزار تومان پرداخت کنید وگرنه دور بزنید .

 

سلیمانی خاطر نشان کرد : پیمانکار پارکینگ دربند فقط پارکینگ را کرایه کرده نه خیابان آن را بنابراین این فرد نیمتواند ما را از حق استفاده از این مسیر محروم کند.

 

این شهروند صحنه ای در پایان گفت : مسئولین شهرستان صحنه باید فکری به حال این وضعیت داشته باشند چون این جریان اصلا در شان مردم بافرهنگ شهرستان صحنه نیست.

 

 

 

ورودی دربند تداعی کننده پاسگاه های ایست و بازرسی شهرهای مرزی شده است

 

یک شهروند صحنه ای در ادامه این گفتگو ها عنوان کرد : قبلا تردد برای خودروها با پلاک 29 م آزاد بود و هر کسی به راحتی می توانست عبور کند ولی گویا امسال طبق مصوبه شورا و شهرداری وضعیت عوض شده است.

 

وی ادامه داد : هنگامی که به اعتراض با مسئول پارکینگ صحبت کردم وی در جواب من گفت که بیش از دویست میلیون حق مزایده داده ام و چون خیابان جزء پارکینگ است در روزهای تعطیل حق تردد از خودرو ها اخذ می شود.

 

محمدی با بیان اینکه ورودی دربند تداعی کننده پاسگاه های ایست و بازرسی شهرهای مرزی شده است خاطر نشان کرد : شورای اسلامی شهر صحنه با توجه به نزدیک بودن انتخابات باید از صادرکردن مصوباتی که به حق مردم شهر صحنه را ضایع می کند خودداری کند و با توجه به فلسفه وجودی شورای شهر به اصلاح یا حذف مصوبه انجام گرفته اقدام نماید.

 

این شهروند در پایان گفت : افرادی که در پارکینگ دربند هستن نماد شهرستان صحنه هستند و نباید طوری رفتار کنند که به فرهنگ غنی و زبان زد این منطقه خدشه ای وارد نمایند.

 

 

 

تردد خودرو های پلاک صحنه در روزهای تعطیل و غیر تعطیل بدون هزینه است

 

شهریار عباس آبادی در گفتگو با امروله عنوان کرد : تمام خودروها صحنه ای برای عبور از مسیر دربند نیاز به پرداخت هزینه ندارند.

وی ادامه داد : مسیر دربند متعلق به تمام مردم صحنه ای می باشد.

 

فرماندار شهرستان صحنه در پایان گفت : این مطالبه مردمی هر چه سریعتر بررسی می گردد .

 

 

 

 

افرادی که هزینه اضافی یا نا متعارف از خودرو ها می گیرند به تعزیرات حکومتی معرفی می گردند

 

کیومرث اسدی در گفتگو با امروله عنوان کرد :  طبق مصوبه ای که شهرداری و شورای اسلامی صحنه انجام گرفته است پارکینگ دربند برای خودرو ها باید دو قبض در نظر بگیرد.

 

وی ادامه داد : این دو قبض ها یکی برای خودرودهای عبوری مربوط به شهرستان صحنه به صورت 15 دقیقه ای و یک قبض برای خودروهایی که قصد توقف دارند.

 

اسدی خاطر نشان کرد : هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر در ابتدا رضایت مردم می باشد و رضایت مردمی را به هر مسئله دیگر ترجیح می دهد .

 

شهردار صحنه در پایان گفت : تردد برای خودرو های عبوری با پلاک صحنه با دریافت قبض 15 دقیقه عبور بدون دریافت هزینه آزاد می باشد و کسی حق جلوگیری خودرو ها را ندارد و درصورت هر گونه اخذ هزینه اضافی افراد می توانند به شهرداری مراجعه کنند تا فرد خاطی به تعزیرات حکومتی معرفی گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد