رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۱۶ درصدی مأموریت‌های اورژانس کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298663|12:18 - 1396/01/19
نسخه چاپی
	افزایش ۱۶ درصدی مأموریت‌های اورژانس کرمانشاه
مرصادنيوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از رشد ۱۶.۱۱ درصدی مأموریت‌های این مرکز در استان خبر داد.

به گزارشامروله، صائب مدرسی اظهار داشت: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه طی سال ۹۵ تعداد ۴۴ هزار و ۸۱۰ مأموریت انجام داده که از رشد ۱۶.۱۱ درصدی برخوردار بوده است.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از رشد ۴۲.۴ درصدی مأموریتهای جاده ای اورژانس در سال ۹۵ خبر داد و گفت: در این مدت ۱۴ هزار و هشت مأموریت جاده ای داشتیم در حالیکه سال ۹۴ تعداد ۸ هزار و ۶۲ مأموریت انجام شد.

 

مدرسی همچنین به رشد ۵.۴ درصدی مأموریتهای شهری اورژانس ۱۱۵ کرمانشاه در سال ۹۵ اشاره کرد و افزود: در سال ۹۴ تعداد ۲۶ هزار و ۹۱۷ و در سال ۹۵ تعداد ۲۸ هزار و ۴۷۰ مأموریت شهری انجام شد.

 

وی از افزایش ۱۹.۸ درصدی مأموریتهای تصادفی اورژانس کرمانشاه در سال ۹۵ خبر داد و اظهار داشت: در این مدت تعداد ۱۲ هزار و ۴۰۶ مأموریت تصادفی انجام شد.

 

مدرسی تعداد بیماران انتقال یافته به مراکز بیمارستانی توسط اورژانس کرمانشاه در سال ۹۵ را ۲۴ هزار و ۵۶۱ نفر اعلام کرد و گفت: در این بخش رشد ۱۷.۶۹ درصدی را شاهد بودیم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد