سرقتهای سریالی در اثر بی احتیاطی مردم/ شهروندان از نگهداری پول واشیاء قیمتی در منزل و خودرو پرهیز کنند

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298712|13:08 - 1396/01/21
نسخه چاپی
 سرقتهای سریالی در اثر بی احتیاطی مردم/ شهروندان از نگهداری پول واشیاء قیمتی در منزل و خودرو پرهیز کنند
مرصادنيوز: سارقین که این روزها روش سرقت خود را از اثاثیه منزل به سرقت پول نقد، جواهر آلات واشیاء قیمتی تغییر داده اند با ورود به منازلی که از کمترین سطح ایمنی در قفل شدن برخوردار هستند اقدام به سرقت جواهر آلات و طلا می کنند.

به گزارشامروله،  به نقل از  بازی دراز، نگهداری انواع اشیاء قیمتی و پول نقد در منزل به سارقین این امکان را می دهد که در کمترین زمان و با کمترین زحمت سرقتهای خودراانجام دهند.

 

باوجود انجام سرقتهای متعدد در شهرستان سرپل ذهاب و هشدارهای مختلف و پرتعداد پلیس اما شهروندان همچنان اقدام به نگهداری اشیاء قیمتی و پول نقد در منزل کرده و به هنگام خروج از منزل از همراه بردن آن خودداری می کنند.

 

 

مهمترین عامل در پیشگیری از سرقت رعایت نکات ایمنی و احتیاط است که متاسفانه این روزها حلقه گمشده بسیاری از خانه ها بوده و منجر به انجام سرقت از منازل می شود لذا شهروندان گرامی باید حتی الامکان از نگهداری طلا و اشیاء قیمتی وحتی پول نقد خارج از عرف درمنزل خودداری کرده و یا آنرا به هنگام خروج از منزل باخود حمل کنند تا از سرقتهای احتمالی پیشگیری شود.

 

نگهداری وسائل قیمتی در خودرو و گذاشتن آن در معرض دید هم از جمله دلایل سرقتهای اخیربوده است که لازم است شهروندان دراین خصوص نیز بیشتر توجه کرده و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد