رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه:

همایش تجلیل از اسطوره‌های فرهنگی و اقتصادی کرمانشاه برگزار می‌شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298741|12:13 - 1396/01/23
نسخه چاپی
	همایش تجلیل از اسطوره‌های فرهنگی و اقتصادی کرمانشاه برگزار می‌شود
مرصادنيوز: رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار و اسطوره‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارشامروله، کیوان کاشفی، اظهار داشت: سلسله کارگاههای ارتقا و توانمندسازی علمی فعالان اقتصادی در شهرستانهای قصرشیرین و پاوه و اورامانات برگزار می‌شود.

 

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از برگزاری کارگاه راهکارهای تأمین سرمایه، اصول تجارت با عراق، مدیریت کسب و کارهای خانوادگی خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه توانمندسازی خبرنگاران در برنامه قرار دارد.

 

کاشفی در ادامه از برگزاری همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار و اسطوره های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان خبر داد و گفت: همایش علمی راهکارهای ترویج فرهنگ کار در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

وی برگزاری جشنواره رونمایی از دستاوردهای یک سالگی باشگاه فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی کرمانشاه را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: کنفرانس مدیریت فردی با پدر علم مدیریت ایران برگزار می‌شود.

 

کاشفی در خصوص سمینارهای در پیشرو گفت: سمینار ملی تعامل تجارت و دانشگاه و سمینار بومی بررسی علل تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی وضعیت بیکاری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد