دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه خبر داد:

مقام پنجمی کشتی گیر کرمانشاهی در رقابت های بین المللی جام آذربایجان

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298796|12:42 - 1396/01/27
نسخه چاپی
	مقام پنجمی کشتی گیر کرمانشاهی در رقابت های بین المللی جام آذربایجان
مرصاد نیوز: دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به حضور میثم زارع کشتی گیر نوجوان کرمانشاهی در رقابت های بین المللی جام آذربایجان، گفت: وی در پایان این رقابت ها به مقام پنجم رضایت داد.

به گزارشامروله، منصور کیانی در گفت و گو بامرصاد اسپورت، اظهار داشت: زارع کشتی گیر کرمانشاهی که نماینده وزن 76 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان ایران بود در نخستین دیدار خود مغلوب کشتی گیر آذربایجانی شد.

 

کیانی ادامه داد: با توجه به راه یابی کشتی گیر آذربایجان به دیدار فینال، زارع به دیدارهای شانس مجدد راه یافت و توانست با شکست دادن ورزشکار گرجستانی به دیدار رده بندی راه یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله زارع که تنها یک گام با مدال برنز فاصله داشت با قبول شکست برابر حریف دیگری از آذربایجان به مقام پنجمی این رقابت ها بسنده کرد.

 

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: در این رقابت ها کشورهای روسیه، آذربایجان، ترکیه، گرجستان، اوکراین، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان و بلاروس حضور داشتند.

 

کیانی در پایان اظهار کرد: تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام فدراسیون آذربایجان با کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال برنز به مقام نایب قهرمانی رسید.