امام جمعه سرپلذهاب:

قرآن کریم برنامه ای کامل برای تمام ابعاد زندگی انسان است/ لزوم برنامه ریزی مناسب برای انجام فعالیتهای قرآنی در جامعه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298872|11:13 - 1396/01/31
نسخه چاپی
	قرآن کریم برنامه ای کامل برای تمام ابعاد زندگی انسان است/ لزوم برنامه ریزی مناسب برای انجام فعالیتهای قرآنی در جامعه
مرصادنيوز: امام جمعه شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای انجام فعالیتهای قرآنی در جامعه گفت: قرآن کریم برنامه ای کامل برای تمام ابعاد زندگی انسان است که باید مورد بهره برداری قرارگرفته و در تمامی زمینه های اجتماعی زندگی انسان مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارشامروله، به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در مراسم تجلیل از فعالین قرآنی کمیته امداد شهرستان گفت : قرآن کریم برنامه ای کامل برای زندگی انسان است که لازم است ازاین برنامه کامل دین مبین اسلام در تمامی زمینه های زندگی بهره مند شویم.

 

امام جمعه سرپل ذهاب با بیان اینکه فعالیتهای قرآنی نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی درجامعه دارد، افزود: کانونهای فرهنگی و قرآنی کمیته امداد با بهره گیری از مربیان مجرب و ارائه آموزشهای لازم فرهنگی و قرآنی نقش مهم خود در ترویج فرهنگ قرآن را در بین مددجویان به خوبی ایفا کرده است.

 

 

وی تصریح کرد: افزایش و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه باعث کاهش ناهنجاریها شده و جامعه را به سمت وسوی یک جامعه آرمانی و مدینه فاضله سوق خواهد داد که لازم دراین زمینه تمامی دستگاههای فرهنگی شهرستان تمام توان خود را بکار گیرند.

 

در ابتدای این مراسم مدیریت کمیته امداد سرپلذهاب نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد قرآنی این نهاد اظهار داشت: کانون فرهنگی ولایت با دارا بودن 300 عضو به صورت دائم فعالیت خودرا در زمینه های اعتقادی ،فرهنگی،هنری،فنی،تقویت درسی، ورزشی، اردویی و قرآنی انجام می دهد و در جشنواره های قرآنی شهرستان واستان حضوری فعال دارد.

 

 

حیدربهرامی افزود در جشنواره قرآنی سال 1395، 150 نفر از اعضای کانون در سطح شهرستان شرکت نمودند که تعداد 27 نفر از آنها موفق به کسب رتبه های برتر در رشته های مختلف و حضور در مرحله استانی شدند.

 

وی در ادامه با اشاره به سایر برنامه های فرهنگی کمیته امداد اظهار داشت: برنامه های اردویی، آموزشهای اعتقادی خانواده های تحت پوشش، برگزاری مراسمات مذهبی، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان ودانشجویان تحت حمایت، اشتغالزایی، برگزاری کارگاههای آموزشی و  همایشهای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی خصوصا بحث پیشگیری از اعتیاد جوانان از جمله برنامه های کمیته امداد در سال گذشته می باشد که یک میلیارد و 300 میلیون ریال برای آنها هزینه شده است.

 

مراسم تقدیر از فعالین قرآنی کمیته امداد شهرستان باحضور امام جمعه، مدیر کمیته امداد و فعالین قرآنی شهرستان در دفتر امام جمعه سرپلذهاب برگزار و 35 نفر از برترینهای مسابقات قرآنی شهرستان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد