مدیر شرکت غله وبازرگانی منطقه 9 کشور:

تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان فراهم شده است / مبارزه به موقع با آفت سن گندم کیفیت محصولات را افزایش می دهد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298873|11:14 - 1396/01/31
نسخه چاپی
	تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان فراهم شده است / مبارزه به موقع با آفت سن گندم کیفیت محصولات را افزایش می دهد
مرصاد نیوز: مدیر شرکت غله وبازرگانی منطقه 9 کشور گفت : مبارزه به موقع ومتناسب با آفت سن مزارع گندم شهرستانهای غربی استان کرمانشاه در کیفیت وکمیت محصولات کشاورزان تاثیر گذار بوده وآنرا افزایش خواهد داد .

به گزارشامروله، مهندس رحیمی درحاشیه بازدید از شهرستان درگفتگو با  بازی درازاظهارداشت: مزارع گندم شهرستانهای غربی استان کرمانشاه که در یک منطقه گرمسیری می باشند در تهدید بیشتری با آفت سن گندم قرار دارند که لازم است مبارزه علیه این آفت با دانش لازم وبه موقع ومتناسب انجام گیرد تا حداقل ترین تاثیر را درکیفیت وکمیت محصولات مزارع داشته باشد.

 

وی افزود: جلسات مکرری در سطح استان با فرمانداران، مدیران جهاد کشاورزی، بخشداران و دهیاران برگزار شده است تا ضمن آگاهی بخشی به مردم نهایت همکاری را با کشاورزان داشته باشند.

 

رحیمی با بیان اینکه دهیاران نقش مهمی در مبارزه با آفات مزارع دارند ادامه داد: دهیاران با آگاهی بخشی به کشاورزان مناطق روستایی آنهارا از آفتهای مزارع باخبر کرده و زمان مناسب برای مبارزه علمی با این آفتها را به اطلاع آنها خواهد رساند که می تواند نقش مهمی دراین راه داشته باشد.

 

 

 

مدیر شرکت غله منطقه 9 کشور درادامه به کیفیت محصولات تولیدی اشاره کرد وگفت : کیفیت محصولات تولیدی که  دراختیار مردم قرار می گیرد به میزان بسیار زیادی به کیفیت گندم بستگی دارد که توسط خود مردم در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: محصولات تولیدی کارخانجات باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا موجب رضایتمندی مردم شود.

 

وی در پایان از آمادگی برای خرید محصولات گندم خبرداد و اذعان داشت : کلیه تمهیدات لازم برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان فراهم شده وهیچ نگرانی دراین خصوص وجود ندارد.

 

مدیر شرکت غله منطقه 9 کشور در سفر یکروزه به سرپلذهاب ضمن بازدید از کارخانجات تولید آرد شهرستان وسیلوهای نگهداری گندم در جلسه ای با حضور فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی ، بخشداران ودهیاران شهرستان برلزوم مبارزه به موقع وعلمی با آفتهای مزارع گندم شهرستان تاکید کرد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد