رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه:

حضور کرمانشاه در لیگ برتر کشتی تا اواسط هفته جاری قطعی می شود

سرویس: اخبار استانکد خبر: 298892|13:02 - 1396/02/02
نسخه چاپی
	حضور کرمانشاه در لیگ برتر کشتی تا اواسط هفته جاری قطعی می شود
مرصاد نیوز: رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه با اشاره به موافقت اولیه مسوولان پتروشیمی کرمانشاه برای پذیرفتن اسپانسری تیم کشتی استان جهت حضور در رقابت های لیگ برتر، گفت: ان شاالله این موضوع تا ائاسط همین هفته قطعی خواهد شد.

به گزارشامروله، محمدحسین محبی در گفت و گو بامرصاد اسپورت، اظهار داشت: به دنبال رایزنی و مذاکره با مسوولان پتروشیمی کرمانشاه جهت پذیرفتن اسپانسری تیم کشتی استان برای شرکت در لیگ برتر، توافقات اولیه صورت گرفته است.

 

وی ادامه داد: هفته گذشته جلسه خوبی با مسوولان پتروشیمی برگزار و توانستیم موافقت آن ها را برای پذیرفتن اسپانسری تیم کشتی کرمانشاه جلب کنیم.

 

محبی خاطرنشان کرد: قرار است در اواسط همین هفته جلسه نهایی با حضور مسوولان پتروشیمی برگزار و این موضوع قطعی شود.

 

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: در توافق اولیه مسوولان پتروشیمی کرمانشاه پذیرفتند مبلغ 500 میلیون تومان به کشتی جهت حضور در رقابت های لیگ برتر کمک کنند.

 

وی ادامه داد: مراتب را نیز به مسوولان سازمان لیگ کشتی اعلام و آن ها هم نام تیم کشتی کرمانشاه را در قرعه کشی که قرار است تا پایان همین هفته برگزار شود، گنجانده اند.

 

محبی در پایان گفت: هنوز تعداد دقیق تیم های شرکت کننده در رقابت های امسال لیگ برتر مشخص نیست چرا که هنوز امکان کم یا زیاد شدن تیم ها وجود دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد