امام جمعه شهرستان صحنه:

افراد مراقب باشند تا سیاست بازی آنها را از راه دین خارج نکند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 298953|22:46 - 1396/02/05
نسخه چاپی
افراد مراقب باشند تا سیاست بازی آنها را از راه دین خارج نکند
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : برخی افراد هستن که الان چیز هایی میگویند که هماهنگ با رهنمود های رهبری نیست و آب خوردن مردم را به چیزهایی نسبت میدهند که ربطی بهم ندارد.

به گزارشامروله، همزمان با فرا رسیدن 27 رجب سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص(، جشن عید مبعث روز سه شنبه در مسجد امام خمینی(ره) شهر صحنه برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی بیان اینکه حضرت محمد(ص) برای از بین بردن بت پرستی و شرک و گسترش خداپرستی به بعثت رسید، عنوان کرد: مبعث حضرت رسول (ص) عید بزرگی برای مسلمانان است زیرا در این روز بزرگ خداوند رسالت عظیم خویش را به بهترین بنده اش سپرد.


وی در ادامه بیان کرد: با نازل شدن نخستین آیه های قرآن، رسالت پیامبر اکرم (ص) برای هدایت بشریت به سوی خداپرستی و توحید آغاز شد.


به گفته حجت الاسلام زارعی شخصیت پیامبر اسلام آن قدر بزرگ است که خداوند متعال فرشتگان را مکلف کرد تا به آن حضرت سلام و صلوات بفرستند.

 

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه عید مبعث نعمت بزرگی برای تقویت وحدت در بین مسلمانان است، اضافه کرد: از جمله آثار بعثت پیامبر اسلام (ص)، ظلمت شکنی و حاکم شدن اخلاق نیکوست.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی با  اشاره به اینکه قبر مومن صندوق ذخیره او می باشد تصریح کرد : هر فرد باید در طول ایام عمر کارهای پسنیده ای انجام دهد و آن را برای بعد از مرگ خود ذخیره کند چرا که وقتی داخل قبر گذاشته شد جز اعمال خیر و نیکو چیزی به دادش نمی رسد.

 

وی خاطر نشان کرد : انسان نباید کنترل نفس خود از دست بدهد به همین منظور پیامبر اکرم(ص) فرمودند : انسان زرنگ کسی است که دائما در حال ادب نفس خویش است.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : برخی ها ظاهر ارامی دارند ولی هنگامی که به قدرت می رسند خودشان را نشان می دهندبرخی افراد هستن که الان چیز هایی میگویند که هماهنگ با رهبری نیست و آب خوردن مردم را به چیزهایی نسبت میدهند که ربطی بهم ندارد.

 

 

 

وی تشریح کرد : ما افرادی در داخل داریم که گرفتار فراموشی شده اند ، برخی ها می گویند من رای بیاورم مشکلات را حل می کنم ولی بعدا می گوید کی من این حرف را زده ام ؟!!

 

دکتر زارعی در پایان گفت : افراد باید مراقب باشند که سیاست بازی آنها را از راه دین خارج نکند چرا که اصل دین است و کسانی که کاندید هستند و چه کسانی که از آنها حمایت می کنند باید بدانند که تقوا و دین از هر چیزی مهم تر است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد