کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی صحنه :

طرح پیوند قرآن، مسجد و مدرسه در صحنه اجراء می‌شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 299008|18:08 - 1396/02/09
نسخه چاپی
طرح پیوند قرآن، مسجد و مدرسه در صحنه اجراء می‌شود
پایگاه خبری امروله : کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی صحنه گفت : به همت اداره تبلیغات اسلامی صحنه، طرح پیوند قرآن، مسجد و مدرسه در 20 مسجد این شهرستان برگزار می‌شود.

  رضا شریفی راد در گفتگو باامروله،  عنوان کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی صحنه، طرح پیوند قرآن، مسجد و مدرسه در 20 مسجد این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد : این طرح در طول نیمه اول سال جاری در مساجد شهر و روستاهایی که روحانیون مستقر و طرح هجرت فعالیت دارند اجراء می‌شود.

 

شریفی راد افزود: این طرح با قرائت دعای توسل، دعای کمیل، سوره‌های یاسین و الرحمن به‌عنوان طرح فرهنگی، قرآنی و دینی در مساجد، خانه‌های قرآن روستایی، موسسات و کانون‌های فرهنگی شهرستان صحنه اجرا می‌شود.

 

وی ادامه داد: در این طرح روحانیان در محیط‌های تربیتی از قبیل مساجد، کانون‌های قرآن و مدرسه حضور یافته و پیرامون آموزه‌های دینی و باورهای مذهبی برای جوانان و نوجوانان سخنرانی می‌کنند و به سئوالات و شبهات آنان پاسخ می‌دهند.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی صحنه اظهارداشت: مربیان پرورشی مدارس، هیئت امنای مساجد و مسئولان کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های اسلامی و هیئات مذهبی در این طرح فرهنگی و دینی با روحانیان شبکه تبلیغ شهرستان صحنه همکاری می‌کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد