گزارش

واکنش شدید هیئت امنای امام زاده خلیل الله گروس در خصوص ادعای خییرین دروغین

سرویس: شهرستانکد خبر: 299010|18:23 - 1396/02/09
نسخه چاپی
واکنش شدید هیئت امنای امام زاده خلیل الله گروس در خصوص ادعای خییرین دروغین
پایگاه خبری امروله : عضو هیئت امنای امام زاده خلیل الله گروس گفت : افرادی که به ادعای کذب خییر بودن جو منطقه را برهم زده اند باید بدانند که این صحبت ها در دل مردم تاثیری نداشته و نمیتوانند یک شبه از خودشان چهره مثبت بسازند.

به گزارشامروله، هیئت امنای امام زاده خلیل الله گروس در خصوص ادعای خییرین دروغین در رابطه با ساخت پل این روستا از خود واکنش نشان دادند.

 

تیمورنوری عضو هیئت امنای امام زاده خلیل الله گروس در گفتگو با امروله عنوان کرد : افرادی که به ادعای کذب خییر بودن جو منطقه را برهم زده اند باید بدانند که این صحبت ها در دل مردم تاثیری نداشته و نمیتوانند یک شبه از خودشان چهره مثبت بسازند.

 

وی گفت : برای ساخت پل امامزاده گروس تنها یک خییر وجود داشته و آن نیز مرحوم کریم احمدی اهل روستای عامله که یکی از رزمندگان دفاع مقدس بوده است و هیچ فرد دیگری برای ساخت آن دخیل نبوده است.

 

برخی افراد روزهای گذشته با برگزاری جلساتی در روستاهای اطراف شهرستان صحنه ادعا کرده اند که پروژ عمرانی پل روستای امام زاده گروس توسط ایشان صورت گرفته است .

 

گفتنی است فاز اول این پروژه در سال 1394 به طول 50 متر آغاز و در مهر ماه  همان سال به بهره برداری رسید.


 
طبق آمار اعلام شده این پروژه بیش از 300 میلیون تومان هزینه داشته است .

 

 نکته قابل توجه این است که تنها یک خییر به نام مرحوم کریم احمدی اهل روستای عامله که از رزمندگان دفاع مقدس بوده است ، در ساخت این پروژه کمک مالی نموده است .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد