امام جمعه شهرستان صحنه:

مهم ترین پدیده ی جمهوری اسلامی ایران تشکیل سپاه بود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299027|16:45 - 1396/02/10
نسخه چاپی
مهم ترین پدیده ی جمهوری اسلامی ایران تشکیل سپاه بود
پایگاه خبری امروله : امام جمعه شهرستان صحنه گفت : پاسدار و پاسداری از ارزش های هدف رسول خدا و بعثت بوده و هدف انقلاب احیاء ارزش ها می باشد.

به گزارشامروله، به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مراسمی با حضور جمعی از بسیجیان و مسئولین ادارات در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه صحنه برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی عنوان کرد : کلمه پاسدار بار ارزشی فوق العاده ای دارد ، قیام امام حسین (ع) اوج تشیع است. پاسدار و پاسداری از ارزش های هدف رسول خدا و بعثت بوده و هدف انقلاب احیاء ارزش ها می باشد.

 

وی با بیان اینکه کسی که با خفت زندگی کند زنده نیست تصریح کرد : مهم ترین پدیده ی جمهوری اسلامی تشکیل سپاه است .

 

 

 

امام جمعه شهرستان صحنه در ادامه افزود : خیلی از افراد نادان چوب لای چرخ سپاه می گذارند و در عرصه ی خارجی هم می بینیم که چه کار هایی بر علیه این سازمان مقدس انجام می دهند . پاسدار کسی نیست که در سپاه فعالیت دارد ؛ هرکسی که نسبت به انقلاب دغدغه ی خاطر دارد پاسدار است.

 

وی در ادامه با اشاره به حمله ناوگان آمریکایی به پایگاه هوایی سوریه گفت : برخی از سیاسیون داخلی که قدرت جمهوری اسلامی ایران را باور ندارند نگران شدند ؛ آمریکا حدود 120 هزار نیرو در اطراف ایران و کشور های همسایه ما دارد و مطمئن باشید که اگر می توانست غلطی بکند این کار را انجام می داد. زمان که تفنگداران آمریکایی را سپاه قدرتمند ایران بازداشت کرد و آمریکایی ها تحقیر کرد ؛ آمریکا اگر می توانست همان موقعه به ما حمله می کرد . مشکل ما امروز بحث اقتصادی است و مبحث حمله ی آمریکا صرفا جهت پر کردن سبد انتخابات است.

 

 

زارعی خاطر نشان کرد : برخی برای جذب رای های مردم مظلوم نمایی می کنند ، انسان باید وجدان سیاسی داشته باشد. برخی می گویند من عضو حزبی هستم که تا به امروز در دولت جایگاهی نداشته ، اگر در بین وزرا و مدیران دولتی رصد کنیم شاهد این خواهیم بود که بیش از نیمی از آنان اصلاح طلب هستند . افرادی که در این زمینه مظلوم نمایی می کنند در حق خون شهدا ظلم کرده است ؛ قضا و قدر الهی هر گونه باشد رقم می خورد .

 

 

 

وی با بیان این که در انتخابات باید فاکتور های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را ملاک قرار داد گفت : گرایش های سیاسی محترم هستند البته در قالب و چهار چوب قوانین نظام جمهوری اسلامی.

 

دکتر زارعی در پایان با اشاره به مناظره های اخیر کاندیدا ها و اظهارات نابه جای برخی از آنان گفت : این برادران در طول این سه سال و نیمی که گذشته به فکر مردم و اقشار کم در آمد نبوده اند و امروز که نوبت انتخابات شده در دقیقه ی نود عنوان می کنند که ما برای اقشار کم در آمد جامعه برنامه داریم ،  موردی را شاهد بودیم که خانومی به خاطر مبلغ 600 هزار تومان بدهی به بانک سه روز در بازداشتگاه به سر برده این چه وضع دستگاه اجرایی است ؛ اگر هدفت خدمت است چرا در طی این سه سال و نیم کاری نکرده ای ؟ متاسفانه برخی با عنوان حمایت از مردم علیه مردم و نظام عمل می کنند ؛ این را باید بدانند که حفظ ارزش های نظام فقط وظیفه ی سپاه و بسیج نیست بلکه تمام مسئولین و مردم موظف به انجام این مهم هستند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد