گزارش

جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی هفته امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299058|23:54 - 1396/02/12
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی هفته امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی هفته امر به معروف و نهی از منکر و ابلاغ برنامه های این ستاد در سال 96 با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه ناحیه ، اعضاء ستاد و جمعی از مسئولین در سالن جلسات سپاه ناحیه صحنه برگزار شد.

به گزارشامروله، جلسه هماهنگی برنامه های اجرایی هفته امر به معروف و نهی از منکر و ابلاغ برنامه های این ستاد در سال 96 با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه ناحیه ، اعضاء ستاد و جمعی از مسئولین در سالن جلسات سپاه ناحیه صحنه برگزار شد.

 

مشاوره های خانواده ای که توسط سپاه صحنه انجام گرفته آمار طلاق شهرستان را کاهش داده است

 

در این جلسه سرهنگ پاسدار عزت الله عظیمی ، ابتدا گزارشی از کار های انجام شده در شهرستان بیان نمود  و در مورد برنامه های هفته ی امر به معروف گفت: برنامه های مختلفی در هفته امر به معروف و نهی از منکر تدارک دیده شده است و امید است برنامه های امسال با کیفت بهتری انجام گیرد.

 

وی ادامه داد : هفته اول محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر می باشد. امام حسین (ع) در این رابطه وظیفه خود را انجام دادند، فلسفه قیام امام حسین (ع) همین امر به معروف و نهی از منکر است.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : طبق آمار های قبلی در شهرستان صحنه از هر 800 ازدواج 600 مورد آن منجر به طلاق می شد ولی این ناحیه برای زوج هایی که مشکل داشتند مشاوره های رایگانی انجام داد که با این اقدام طلاق تا حد قابل توجهی در سال گذشته کاهش یافت.

 

افرادی که عدم حضور در نماز جمعه را بخشنامه می کنند باید بدانند که دارند به خودی گل می زنند

 

در ادامه جلسه امام جمعه شهرستان صحنه تشریح کرد : نماد حاکمیت جمهوری اسلامی در ظاهر یک سری فاکتور هایی هستند که باید معلوم باشند به گونه ای که این تفاوت قبل و بعد از انقلاب ملموس باشد.

 

وی با اشاره به اینکه تقویت سپاه و بسیج در شهرستان یک نماد حاکمیتی است که باید به آن توجه کرد خاطر نشان کرد : کل سپاه یک مجموعه مقدس است.

 

 

 

حجت الاسلام احمد زارعی گفت : اینگونه نمی شود کسی بگوید که من انقلابی هستم ولی رفتار انقلابی نداشته باشد برخی ها بخش نامه می کنند که کسی در نماز جمعه شرکت نکند که این اقدام با اصل نظام هماهنگی ندارد و دارند به خودی گل میزند چرا که این افراد به واسطه انقلاب به جایگاهی رسیده اند و اگر انقلاب نشده بود معلوم نبود الان کجا بودند.

 

ریس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان صحنه گفت :همه ما نیروهای نظام هستیم و باید هم را حمایت کنیم و این حمایت ها نباید تنها زبانی باشد.

 

امر به معروف و نهی از منکر فقط مربوط به نهاد خاصی نمی باشد بلکه همه ادارات باید در آن دخیل باشند

 

کرمعلی زارعی در ادامه این جلسه بیان کرد : امر به معروف و نهی از منکر فقط مختص به سپاه نیست بلکه همه مردم و ادارات موظف هستند این فریضه دینی را انجام دهند.

 

 

 

وی گفت : کارهای فرهنگی  در دربند صحنه به عنوان قطب گردشگری صحنه بسیار می تواند بسیار موثر باشد چرا که افرادی که به این نقطه سفر می کنند باید احساس امنیت همه جانبه کنند.

 

زارعی خاطر نشان کرد : امر به معروف و نهی از منکر نباید تنها به همین هفته محدود شود چرا که باید همه ایام سال برنامه های امر به معروف و نهی از منکر اجرا گردد.

 

معاون فرمانداری شهرستان صحنه در پایان گفت : ما هر چه داریم از انقلاب اسلامی است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد