گزارش

خبرهای یک بام و دو هوا از کارخانه ایران خودرو کرمانشاه / تلاش برای فعال نشان دادن یک کارخانه نیمه کاره

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299066|09:29 - 1396/02/13
نسخه چاپی
خبرهای یک بام و دو هوا از کارخانه ایران خودرو کرمانشاه / تلاش برای فعال نشان دادن یک کارخانه نیمه کاره
پایگاه خبری امروله : لاستیک های گِلی و خاکی تصاویر منتشر شده تولید آزمایشی در ایران خودرو کرمانشاه حاکی از آن است که این خودرو ها با پای خودشان به این کارخانه آورده شده اند.

به گزارشامروله، پروژه ایران خودرو کرمانشاه که در شهرک صنعتی شهرستان واقع شده است پس از سال ها توقف با استناد بر سخن مدیر عامل آن با امروله که بیان کرد این پروژه پیشرفت 85 درصدی دارد ، در حال تولید آزمایشی است.

 

روز گذشته گروهی از خبرنگاران به این کارخانه فراخوانده می شوند و با انتشار تصاویری در خبرگزاری های استانی تیتر"تولید آزمایشی اولین پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه آغاز شد"منتشر می شود.

 

 

 

با تامل بر تصاویر منتشر شده خبرگزاری های استانی و کشوری می بینیم که مسئولین استانی به هر ترفندی دست میزنند تا این کارخانه نیمه فعال را فعال نشان دهند.

 

لاستیک های گِلی ، سنگ ریزه دار و خاکی تصاویر منتشر حاکی از آن است که این خودرو ها با پای خودشان به این کارخانه آورده شده اند تا اینکه تولید شده باشند.

 

این  امر در حالی است که افتتاح این کارخانه قرار بود روز گذشته 12 اردیبهشت ماه توسط رئیس جمهور افتتاح شود ولی انتشار برخی تصاویر و فیلم ها در فضای مجازی نیمه کاره بودن آن را معلوم ساخت و مراسم افتتاحیه آن لغو گردید.

 

 

 

 مدیر عامل ایران خودرو کرمانشاه در پاسخ به این سوال که چرا افتتاح این پروژه به تاخیر افتاده است گفت: ترجیح دادیم به انجام آموزش کارکنان زمان بیشتری را اختصاص دهیم.

 

این کارخانه با توجه به استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان صحنه همچون آب ، خاک ، مکان و ... قرار بود سهم افراد صحنه ای در آن بیشتر باشد به گونه ای که صدای اعتراض امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه و سایر جلسات درآمد که چرا استخدام نیروها باید این گونه باشد؟

 

امید است این کارخانه سرنوشت سایر کارخانه های استانی که از طرفیت های استان استفاده می کنند ولی نیروی بومی در آن جایی ندارد تبدیل نشود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد