ترین های شهرستان صحنه

فریبا نیکرو از شهرستان صحنه مامای نمونه کشوری شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299069|19:21 - 1396/02/14
نسخه چاپی
فریبا نیکرو از شهرستان صحنه مامای نمونه کشوری شد
پایگاه خبری امروله : طی مراسمی که به مناسبت روز ماما در مهمانسرای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شده بود از فریبا نیکرو مامای نمونه کشوری تجلیل شد.

به گزارشامروله،  آیین تجلیل از 29مامای نمونه کشوری و استانی شبکه بهداشت استان کرمانشاه به مناسبت 15اردیبهشت روز ماما روز پنجشنبه در مهمانسرای دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

 

این آیین به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و با حضور جمعی از ماماهای نمونه بخش بهداشت شاغل در شبکه های بهداشتی درمانی شهرستان های تابعه استان برگزار شد.

 


مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و مدارس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این آیین در سخنانی گفت: با تلاش ماماهای زحمتکش، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال 1395 موفق به کسب رتبه برتر در برنامه پیگیری مادران پرخطر شد.
مهرانگیز جمشیدپور افزود: مادران پرخطر به مادرانی گفته می شود که دارای حداقل یک بیماری زمینه ای هستند که ممکن است در زمان بارداری تشدید شده و حال مادر وجنین را به خطر بیاندازد.

 


در این مراسم از 'فریبا نیکرو' مامای نمونه کشوری در بخش بهداشت از شهرستان صحنه با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای قدردانی شد.

 


همچنین در ادامه این مراسم از پروین اعظمی از معاونت بهداشتی استان، مهناز مهدوی،مرضیه امیری، فراصت چراغی، آمنه خوش روش، فروغ مرادی و سارا عسگریان از شهرستان کرمانشاه، فریبا نیک نژاد و سودابه زمانی از شهرستان دالاهو، فرحناز فضیلت و اعظم گودینی از شهرستان کنگاور، آزاده صیادی و شیوا ذبیح غلامی از گیلان غرب، پریوش سالاری و کبری قبادی از شهرستان سنقر، مرجان مولودی و شیرین امجدیان از شهرستان پاوه با اهدای لوح تقدیر و هدایای تجلیل شد.

 


تجلیل از فرخنده فتاحی و نسرین سهرابی از شهرستان قصرشیرین، فروغ محمدی و گلزار جمشیدی از شهرستان ثلاث باباجانی، ستاره گرامی زارع و بانو میرزایی از شهرستان هرسین، بیان مرداپور از شهرستان روانسر، شیدا علیزاده از شهرستان جوانرود، تکتم باقری از شهرستان سرپلذهاب، ناهید سرمستی از پایگاه بهداشتی بیمارستان حضرت معصومه(س) و معصومه مرادی از شهرستان اسلام آباد غرب با اهدای لوح تقدیر و هدایای پایان بخش این مراسم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد