معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه :

دوره ی ابتدایی تاکید بر رشد و شکوفایی مهارت ها می باشد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299071|08:42 - 1396/02/14
نسخه چاپی
 دوره ی ابتدایی تاکید بر رشد و شکوفایی مهارت ها می باشد
پایگاه خبری امروله : معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت : دوره ی ابتدایی تاکید بر رشد و شکوفایی مهارت ها ست و با توجه به حضور 6 گروه از دانش آموزان تلفیقی در مدارس عادی نیازمند توجه خاصی هستیم تا بتوانیم مهارت آموزی را برای همه ی دانش آموزان مد نظر قرار دهیم.

به گزارشامروله، گردهمایی ویژه ی تحقق اهداف و برنامه های دوره ی ابتدایی با حضور زهره بالاگبری معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ، فرامرز عزیزی رییس اداره ی ا آموزش بتدایی ، خدابخش کرمی کارشناس اآموزش بتدایی و اکبر مرادی رییس اداره ی گروه های آموزشی دوره ی ابتدایی با موضوع تحقق اهداف و برنامه های دوره ی ابتدایی در شهرستان صحنه برگزار شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان صحنه در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم خدمت همکاران محترم مهمترین وظیفه ی معامان را هدایت  و راهنمایی  دانش آموزان جهت رسیدن به قرب الهی دانست.

 

رضا محمدی افزود : تفاوت کشور های توسعه یافته با کشورهای دیگر  مربوط به رفتارهایی ست که در در طول سال ها فرهنگ و دانش آن مردم نام گرفته است  و ماهم با توجه به منابع دینی غنی  که در دست داریم  می توانیم در جهت ارتقا فرهنگ آموزشی  کشور قدم بر داریم.

 

معاون آموزش متوسطه خاطر نشان کرد : در دوره ی ابتدایی تاکید بر رشد و شکوفایی مهارت ها ست و با توجه  به حضور 6 گروه از دانش آموزان تلفیقی در مدارس عادی نیازمند توجه خاصی هستیم تا بتوانیم مهارت آموزی را برای همه ی دانش آموزان مد نظر قرار دهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد