رئیس اداره دامپزشکی شهرستان صحنه خبرداد

انجام 170 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در صحنه/ بیش از 24 کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم کشف، ضبط و امحاء شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299098|17:26 - 1396/02/16
نسخه چاپی
 انجام 170 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در صحنه/ بیش از 24 کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم کشف، ضبط و امحاء شد
پایگاه خبری امروله : رییس شبکه دامپزشکی صحنه از انجام 170 مورد بازدید از مراکز تهیه، فرآوری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در این شهرستان خبر داد.

به گزارشامروله، ییس شبکه دامپزشکی صحنه از انجام 170 مورد بازدید از مراکز تهیه، فرآوری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در بازرسی های انجام شده از مراکز تهیه، فرآوری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی و همچنین سردخانه های نگهداری گوشت شهرستان صحنه بیش از 24 کیلوگرم فرآورده خام دامی ناسالم کشف، ضبط و امحاء گردید.

 


دکتر رامین سمیعیان با بیان اینکه این میزان فرآورده خام دامی ناسالم از چهار واحد متخلف ضبط شده است، افزود: در این مدت بیش از 170 مورد بازدید از مراکز فوق صورت گرفته است.

 


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه با تاکید بر برخورد با مراکز متخلف، افزود: 2 واحد مرکز عرضه غیرمجاز مرغ زنده نیز در جریان این بازرسی ها پلمب شد.

 


او تصریح کرد: شبکه دامپزشکی شهرستان صحنه در قالب اکیپ های بازرسی و نظارت به شدت فعالیت این مراکز را تحت نظر دارند و با واحدهای غیرمجاز برخورد می کنند.

 


وی از شهروندان نیز خواست که جهت حفظ سلامتی خویش و ارتقا بهداشت عمومی از مصرف مرغ زنده خودداری نمایند و اقلام مورد نیاز خود را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد