امام جمعه شهرستان صحنه

شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است / داشتن آراء بالا به بنر بزرگ و پوستر زیاد نیست

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299197|21:14 - 1396/02/21
نسخه چاپی
شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است / داشتن آراء بالا به بنر بزرگ و پوستر زیاد نیست
پایگاه خبری امروله : اگر درصد بالایی از افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت کنند قدرت چانه زنی نظام ایران در عرصه بین المللی بیشتر می شود.

به گزارشامروله، حجت الاسلام والمسلمین احمد زارعی در مراسم جشن نیمه شعبان که در پارک معلم شهر صحنه برگزار شده بود عنوان کرد : تمام ادیان ، مذهب ها و مسلک ها معتقد هستند که روزی منجی عالم بشریت می آید و جهان را پر از عدل و داد می کند ولی در اسمش باهم اختلاف دارند.

 

وی در ادامه اشاره ای به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر داشت و تصریح کرد : شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است .

 

حجت الاسلام زارعی خاطر نشان کرد : اگر درصد بالایی از افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت کنند قدرت چانه زنی نظام ایران در عرصه بین المللی بیشتر می شود.

 

امام جمعه شهرستان صحنه گفت : افرادی که برای شورای اسلامی شهر صحنه کاندید شده اند به جای هزینه های گزافی که البته باعث شور و نشاط انتخاباتی در شهرمان شده است به کار می برند توجه داشته باشند در شهرستان صحنه 5 هزار فقیر وجود دارد و چه خوب است بخشی از ان را به فقرا بدهند تا آنها نیز در این عید شعبان خوشحال باشند.

 

وی با اشاره به اینکه بنر های بزرگ و تعداد پوستر و تراکت روی بالا رفتن رای ها تاثیری ندارد تشریح کرد : افرادی که شناخته شده هستند و شعار خوبی انتخاب کرده و با توده مردم ارتباط قوی دارند رای می آورند