رئیس هیأت بازرسی انتخابات صحنه:

بازرسان در اجرای انتخابات هیچ دخالتی ندارند / حمایت از کاندیداهای انتخابات توسط بازرسان خلاف قانون است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299236|21:15 - 1396/02/24
نسخه چاپی
بازرسان در اجرای انتخابات هیچ دخالتی ندارند /  حمایت از کاندیداهای انتخابات توسط بازرسان خلاف قانون است
پایگاه خبری امروله : رئیس هیأت بازرسی انتخابات صحنه گفت : حمایت از کاندیداهای انتخابات توسط بازرسان را خلاف قانون بیان کرد و از آنان خواست له یا علیه هیچ نامزد انتخاباتی اقدام نکنند.

به گزارشامروله،  جلسه توجیهی بازرسان انتخابات دواردهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرو روستا در شهرستان صحنه با حضور هیات بازرسی شهرستان و بازرسین شعب در بخش های مرکزی و دینور برگزار گردید.

 

رامین سمیعیان در این جلسه ضمن قدردانی از بازرسان در پذیرفتن این وظیفه مهم آن‌ها را امانتدار رای مردم دانسته که وظیفه صیانت از آرا مردم را برعهده دارند.

 

رئیس هیأت بازرسی انتخابات صحنه با اشاره به وظایف خطیر بازرس، تاکید کرد: افرادی که در حوزه بازرسی کار را عهده‌دار شدند باید چارچوب کار را به خوبی بشناسند، لذا به آن‌ها توصیه می‌کنیم که آشنایی و آگاهی با حوزه فعالیت خود داشته باشند، قوانین را مطالعه کرده و به خوبی در انتخابات اجرا کنند.

 

 

وی با بیان اینکه کار بازرسان تا پایان روند انتخابات ادامه دارد و قانون این اجازه را به وزیر کشور داده تا هر میزان نیاز است زمان انتخابات را تمدید کند، اظهار داشت: نباید با کم کاری در انجام وظیفه کار مجموعه مورد سوال قرار گیرد.

 

سمیعیان با یادآوری اهمیت کار بازرسی، تصریح کرد: بازرسان در اجرای انتخابات هیچ دخالتی ندارند فقط کار نظارت و کنترل روند انتخابات بر عهده آن‌ها است، بازرس ناظر به اجرای انتخابات صحیح و مبتنی بر قانون است و موارد تخلف را با اطلاع به نماینده فرماندار به عنوان مسؤول شعبه تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

 

رئیس شبکه دامپزشکی صحنه افزود: هنر بازرس این است که اگر کار از مدار خارج شد آن‌ را به مسیر قانونی خود برگرداند.

 

سمیعیان با بیان این موضوع که شما از هم‌اکنون بازرس انتخابات هستید، حمایت از کاندیداهای انتخابات توسط بازرسان را خلاف قانون بیان کرد و از آنان خواست له یا علیه هیچ نامزد انتخاباتی اقدام نکنند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد