مدیریت اداره آموزش و پرورش صحنه :

تجربیان فرهنگیان بازنشسته راهگشای کار معلمان جدید الورود است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299266|09:36 - 1396/02/27
نسخه چاپی
تجربیان فرهنگیان بازنشسته راهگشای کار معلمان جدید الورود است
پایگاه خبری امروله : مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه گفت : وجه تشابه کار معلمی با پیامبران الهی هدایت انسانهاست .

به گزارشامروله، آیین تجلیل و تکریم از فرهنگیان باز نشسته سال های 94و 95 با حضور امام جمعه ی محترم شهرستان ،مدیر آموزش و پرورش و همکاران کانون بازنشستگان شهرستان درمحل سالن اجتماعات کانون شهید رجایی برگزار شد.

 


در این آیین رضا محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان صحنه  در جمع همکاران  از تجربیات آنان به عنوان گنجینه های خرد و اندیشه  یاد کرد که می تواند راهگشای کار معلمان جدید الورود باشد.

 


رضا محمدی در ادامه افزود : چون مخاطب ما هم انسان است و وجه تشابه کار معلمی با پیامبران الهی هدایت انسانهاست تجربیات گرانقدر شما همکاران در تربیت نسل آینده بسیار تاثیر گذار است.

 


محمدی اضافه کرد : صدقه دادن ما را از بلایا مصون می دارد و نشر دانش هم  یه نوع صدقه محسوب می شود که  پیامبر اکرم (ص ) هم آن را مورد تاکید قرار داده است.

 

امام جمعه ی شهرستان نیز در ادامه ی این آیین ابتدا ضمن تبریک هفته ی معلم از زحمات همکاران بازنشسته در جهت تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم  تقدیر و تشکر کرد و افزودند بزرگان دینی ما تا در قید حیات بودند دست از تعلیم و تعلم بر نداشتند و در دینمبین اسلام  بازنشستگی وجود ندارد.

 


شایان ذکر است : در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه از بازنشستگان شهرستان تقدیر  بعمل آمد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد