فرهنگی

حجاب پوشش مناسب و بازدارنده برای نگاه نامحرم است /گسترش فرهنگ مهدویت مهم‌ترین راه مقابله با دشمنان اسلام است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299268|08:00 - 1396/02/27
نسخه چاپی
حجاب پوشش مناسب و بازدارنده برای نگاه نامحرم است /گسترش فرهنگ مهدویت مهم‌ترین راه مقابله با دشمنان اسلام است
پایگاه خبری امروله : دشمنان به دنبال کم رنگ کردن فرهنگ «مهدویت» در بین مسلمانان به‌ویژه مردم ایران هستند ولی باید فرهنگ «مهدویت» همانند فرهنگ عاشورا در بین مردم گسترش یافته و همگانی شود.

به گزارشامروله، حجت‌الاسلام حسن بهرامی روحانی مستقر روستای سیاچقای صحنه در جمع نمازگزاران این روستا، گفت: شما باحجاب و پوشش خود کاخ بزرگ ظلم و ستم و بیدادگری را به لرزه در می‌آورید، همان گونه که حضرت زینب (س) پس از شهادت امام حسین(ع) و به اسارت رفتن خاندان و همراهان امام(ع) با حفظ کامل پوشش خود در جمع سرداران بنی امیه کاخ ظلم وبیدادگری یزید را ازهم پاشید.

 

وی افزود: حجاب پوشش مناسب و بازدارنده برای نگاه نامحرم است و اگر کسی حجاب و پوشش اسلامی را رعایت نکند وارد گناه و معصیت الهی می‌شود.

 

 

حجت‌الاسلام بهرامی ادامه داد: حجاب مصونیت از گناه است نه محدودیت، و زن می‌تواند با پوشش کامل اسلامی به فعالیت و تلاش بیرون ازمنزل بپردازد و دوشادوش مردان و همسران خود در عرصه‌های مختلف فعالیت کند.

 

گسترش فرهنگ مهدویت مهم‌ترین راه مقابله با دشمنان اسلام است

 

حجت‌الاسلام مهدی قابلی روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی صحنه گفت: دشمنان به دنبال کم رنگ کردن فرهنگ «مهدویت» در بین مسلمانان به‌ویژه مردم ایران هستند ولی باید فرهنگ «مهدویت» همانند فرهنگ عاشورا در بین مردم گسترش یافته و همگانی شود.

 

وی افزود: معلمان و اساتید با درونی‌کردن این فرهنگ در میان کودکان و نوجوانان که در حقیقت نسل‌های آینده کشور هستند، نقش قابل توجهی در تحقق این هدف دارند.

 

قابلی،در ادامه ظهور امام عصر(عج) را نیارمند زمینه‌سازی‌های لازم از سوی شیعیان دانست و گفت: بازنگری در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی می‌تواند نقش بسزایی در تحقق ظهور امام زمان(عج) داشته باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد