گزارش تصویری

مزار شهدای شهر صحنه به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست پاکسازی شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299557|09:31 - 1396/03/21
نسخه چاپی
مزار شهدای شهر صحنه به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست پاکسازی شد
پایگاه خبری امروله : به مناسبت هفته محیط زیست و در یک اقدام نمادین و داوطلبانه ، کارکنان اداره محیط زیست ، هلال احمر و سربازان سپاه صحنه به تمیزکاری ،پاکسازی و جمع آوری زباله مزار شهداء کردند.

به گزارشامروله،  به مناسبت هفته محیط زیست و در یک اقدام نمادین و داوطلبانه ، کارکنان اداره محیط زیست ، هلال احمر و سربازان سپاه صحنه به تمیزکاری ،پاکسازی و جمع آوری زباله مزار شهداء کردند.

 

رئیس اداره محیط زیست شهرستان صحنه در این مراسم گفت : هر فرد به لحاظ وظیفه اسلامی و انسانی، مسؤولیت دارد که به منظور تقلیل آلودگی محیط، به خویشتن و جامعه کمک نماید تا از این طریق بتوانیم به اهداف اسلامی و انسانی خویش دست یابیم و جامعه‌ای سالم و با نشاط داشته باشیم.

 

وی بیان کرد : نگاهبانی از محیط زیست واجب است و هر فرد به عنوان جزئی از جامعه باید تن درست و نیرومند و سرزنده و بانشاط باشد تا بتواند بهتر زندگی خویش را ادامه دهد.

 

محرابی در پایان تشریح کرد : هریک از ما علاوه بر وظیفه‌ای که در قبال سلامت خود داریم، در برابر سلامت جامعه نیز مسؤولیت داریم و به همین دلیل باید در زمینه حفاظت محیط زیست فوق‌العاده حساس و دقیق عمل کنیم.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد