رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه:

ورزش نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر دارد

سرویس: شهرستانکد خبر: 299794|09:05 - 1396/04/10
نسخه چاپی
 ورزش نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر دارد
پاگاه خبری امروله : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه گفت : همگانی کردن ورزش به مفهوم تلاشی موثر در پیشگیری از ابتلاء به بیماریها به ویژه کاهش مصرف مواد مخدر و بیمه نمودن بدن و کسب سلامتی، شادابی و نشاط روحی است.

سید مصطفی شاه ابراهیمی در حاشیه برپایی نمایشگاه مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در گفتگو باامروله، عنوان کرد : مهمترین و راحت ترین راه هایی که می تواند ما را در راه کاهش مصرف مواد مخدر توسط نوجوانان و جوانان یاری کند، تشویق و گرایش این قشر به ورزش و ثبت نام در باشگاهها و سالنهای ورزشی است.

 

وی در ادامه تصریح کرد : همگانی کردن ورزش به مفهوم تلاشی موثر در پیشگیری از ابتلاء به بیماریها به ویژه کاهش مصرف مواد مخدر و بیمه نمودن بدن و کسب سلامتی، شادابی و نشاط روحی است.

 

شاه ابراهیمی با بیان اینکه  ورزش نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر دارد خاطر نشان کرد : جوانان باید بدانند که عاقبت رفتن به سوی مواد مخدر تباهی است لذا باید با ارتقای سطح دانش و آگاهی خود و تقویت پایه های دینی و اعتقادی به مبارزه با این مواد خانمانسوز بپردازند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان صحنه در پایان گفت : به همت این اداره و موسسه پیشگیری ازاعتیادوآسیبهای اجتماعی گلهای ارکیده  مسابقه طناب کشی تیم بانوان بمناسبت هفته مبارزه باموادمخدر در پارک معلم نیز برگزار شد.