پولیتیکو گزارش داد؛

ادامه دعوای ترامپ با خبرنگاران آمریکایی و واکنش منفی اعضای کنگره

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 299803|12:28 - 1396/04/10
نسخه چاپی
ادامه دعوای ترامپ با خبرنگاران آمریکایی و واکنش منفی اعضای کنگره
۲ مجری تلویزیونی در آمریکا که «ترامپ» چند روز قبل آنها را مسخره کرده بود وی را دروغگو خواندند.

به گزارشامروله، به نقل از پولیتیکو، ۲ مجری تلویزیونی آمریکا که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر آنها را به سخره گرفته بود می‌گویند ترامپ دروغ می‌گوید و کاخ‌ سفید پیش تر با تهدید به آنها توصیه کرده بوده از ترامپ عذرخواهی کنند.

«جو اسکاربرو» از مجریان شبکه ام اس ان بی سی که با «میکا برژینسکی» نامزد کرده و هردو بصورت مشترک مجری گری یک برنامه را بر عهده دارند گفت آنها پیش‌تر تهدید شده بودند که اگر به علت نوع پوشش خبری خودشان درباره دونالد ترامپ، از او عذرخواهی نکنند، ممکن است به زودی یکی از مجلات زرد مطلبی جنجالی درباره آنها منتشر کند.

این ۲ مجری تلویزیونی که هدف حمله توییتری ترامپ قرار گرفته بودند می‌گویند توییت‌های رئیس جمهوری آمریکا بیرحمانه و ترسناک بوده است.

ترامپ روز پنجشنبه در توییتر میکا برژینسکی را خل و با بهره‌هوشی پایین خطاب کرده بود و نامزد او جو اسکاربرو را هم «جو دیوانه» خوانده بود.

ترامپ همچنین در توییت خود با اشاره به جراحی زیبایی خانم برژینسکی نوشته بود: صورتش بر اثر جراحی خونریزی بدی کرده بود.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین در توییت دیگری نوشته بود، شب عید امسال آمده بودن مارالاگو (مرکز تفریحی سوپرلوکس ترامپ در فلوریدا) و اصرار داشتن که اوقاتشون رو با من بگذرونن.

این دو مجری شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی دیروز جمعه در یادداشتی که واشنگتن پست منتشر کردند ترامپ را متهم کرده‌اند نسبت به آنها وسواس پیدا کرده است.

آنها همچنین مدعی‌ هستند از ۳ مقام کاخ‌ سفید پیش تر هشدار دریافت کرده بودند که اگر به موضع‌ گیری‌های خود نسبت به رئیس‌جمهور پایان ندهند نشریه نشنال اینکوایرر یک گزارش منفی درباره آنها منتشر خواهد کرد.

جو اسکاربرو می‌گوید: آنها گفتند، اگر شما به رئیس جمهوری زنگ بزنید و به علت نوع پوشش خبری‌تان نسبت به او عذرخواهی کنید او با یک تلفن مانع انتشار آن مطالب خواهد شد.

در همین حال، برژینسکی می‌گوید گزارش‌ این نشریه زرد که معمولا در سوپرمارکت ها به فروش می‌رسد موجب اذیت و آزار خانواده آنها شده است.

دیوید پکر، مدیرعامل شرکت مالک نشریه نشنال اینکوایرر از حامیان پروپاقرص دونالد ترامپ است و این نشریه عامه‌پسند بارها از ترامپ حمایت کرده است.

اسکاربرو، همچنین گفته از یک نماینده برجسته کنگره شنیده که در یکی از جلسات با ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا بطور مفصل درباره برنامه تلویزیونی او و میکا برژینسکی سخن گفته است.

به گفته این مجری تلویزیونی، نماینده کنگره که درباره این جلسه در حضور ترامپ به او گفته، تصریح کرده: من تمام عمرم را در دنیای سیاست گذراندم اما او (ترامپ) من را ترساند چون وقتی سر حرف را از تو متوجه میکا کرد خیلی شریر شده بود و صورتش برافروخته شده بود.

توییت‌های اخیر ترامپ نه تنها در میان دموکرات‌ها و مخالفان لیبرال او موجی از انتقاد و خشم به راه انداخته، بلکه بسیاری از جمهوریخواهان برجسته همچون پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان هم با انتقاد از این نوع ادبیات آن را فاقد هرگونه ارزشی برای پیشبرد برنامه‌های کاخ‌سفید و جمهوری‌خواهان دانستند.

سناتور لیندزی گراهام، دیروز در توییتی نوشت: آقای رئیس‌جمهور، توییت شما دون شئونات مقام شما بود و نمایانگر دردی است که دنیای سیاست در آمریکا دچار آن است، و نه نمایانگر عظمت آمریکا.

نانسی پولسی، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان هم توییت ترامپ را جنسیت‌ زده خوانده و آن را حمله ای علیه آزادی مطبوعات و تعرض به همه زنان ارزیابی کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد