فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

سپاه و مردم متعلق به هم هستند مرزی بین سپاه و مردم نیست / مملکتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و تسلیم می شود

سرویس: شهرستانکد خبر: 299868|10:30 - 1396/04/14
نسخه چاپی
سپاه و مردم متعلق به هم هستند مرزی بین سپاه و مردم نیست / مملکتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و تسلیم می شود
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه با بیان اینکه خیلی ها به ترس از دشمنان به سپاه زخم زبان می زنند گفت: سپاه و مردم متعلق به هم هستند مرزی بین سپاه و مردم نیست . ما برای مردم جان می دهیم بنابراین برایمان سخت نیست که زخم زبان های آنان را به جان میخریم.

به گزارشامروله، سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در مراسم یادواره آبرو محله شهید رضا قلی خزایی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا عنوان کرد : چه زیباست آبروی محله برای شهدایی که به ما آبرو بخشیدند و به محله ما آبرو دادند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا ، شکه محفل بشریت هستند تصریح کرد : خانواده معظم شهداء چشم و چراغ مملکت هستند و امروز وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهداء باشیم و فرهنگ جهاد و شهادت را به نسل کنونی انتقال دهیم.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : در دوران دفاع مقدس کشورهای زیادی بر علیه ما بودند ولی ما توانستیم که در این دوران به خود باوری ، استقلال ، از خود گذشتگی ، وحدت ایستادگی و ... دست پیداکنیم.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : افراد زیادی مانند شهید والامقام خزایی رفتند و شهید شدند و از جان خود گذشتند تا ما به اهداف خودمان برسیم . همین شهدا بودند که امنیت و آسایش امروز برای ما به ارمغان آوردند.

 

 

 

سپاه و مردم متعلق به هم هستند مرزی بین سپاه و مردم نیست

 

وی با اشاره به اینکه فرهنگ شهادت نباید در کشور کمرنگ شود تشریح کرد : عزیزترین چیزی که انسان برایش از همه با ارزش تر است جان اوست که شهدا آن را تقدیم کردند تا اسلام زنده بماند.

 

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی یادآور شد : تا امروز با رهبری حضرت امام خامنه ای فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشتیم و باید این انقلاب را به صاحب اصلی اش بسپاریم .

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه با بیان اینکه خیلی ها به ترس از دشمنان به سپاه زخم زبان می زنند گفت: سپاه و مردم متعلق به هم هستند مرزی بین سپاه و مردم نیست . ما برای مردم جان می دهیم  بنابراین برایمان سخت نیست که زخم زبان های آنان را به جان میخریم.

 

 

مملکتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و تسلیم می شود

 

 

وی بیان کرد :  مملکتی که تفنگ نداشته باشد توسط دشمنان تحقیر و تسلیم می شود ، همه دیدند که موشک های سپاه که روی ان ها مرگ بر آمریکا نوشته شده بود و بعضی از مسئولین از ان می ترسیدند چگونه مقر دولت جعلی داعش را به هم ریخت که خون هر ایرانی را به جوش اورد.

 

سرهنگ عظیمی گفت : داعش فاصله چندانی با شهر های ما نداشتند و اگر رزمندگان اسلام ، امثال شهید عباسی ، شهید خزایی و سرهنگ های پادگانی نبودن و جان خودشان را فدا نمی کردند الان ما باید در داخل خاک خودمان با انها می جنگیدیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گفت : در دوران دفاع مقدس همین کشور هایی که امروز شمشیر طلا به عنوان هدیه به رئیس جمهور کم عقل آمریکا می دهند با صدام همراه بودند ولی با سد محکم رزمندگان ما مواجه شدند .