گزارش خبری

نشست کمیته نظارت بر بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان دینوری برگزار شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 299960|20:04 - 1396/04/19
نسخه چاپی
نشست کمیته نظارت بر بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان دینوری برگزار شد
پایگاه خبری امروله : نشست کمیته نظارت بر بهینه سازی فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان منطقه دینور در فصل تابستان، با حضور مدیریت آموزش و پرورش و کارشناسان این اداره برگزار شد.

به گزارشامروله،  نشست کمیته نظارت بر بهینه سازی فعالیت های اوقات فراغت دانش آموزان منطقه دینور در فصل تابستان، با حضور مدیریت آموزش و پرورش و کارشناسان این اداره برگزار شد.

 

در این جلسه کریمخانی مدریریت ادراه آموزش و پرورش منطقه دینور در خصوص برگزاری نشست های پرسش  و پاسخ دینی ، اخلاقی ، سیاسی ، بهداشتی ، ورزشی و علمی و همچنین اجرای برنامه های رادیوی و بازدیدهای درون و برون استانی ،  مطابق دستور اعمل اردویی مطالبی را عنوان نمود.

 

وی گفت :باید برنامه های تابستانی به واسطه ایجاد یک حال و هوای جذاب و در عین حال انجام برنامه ریزی منسجم، زمینه شورونشاط و تعالی دانش آموزان را در محیط مدرسه فراهم نماید که لازمه ی اصلی این کار داشتن علاقه ،دلسوزی و دید جامع نسبت به نیازهای نوجوانان و نونهالان می باشد.

 

کریم خانی خاطر نشان کرد : تشکیل کلاسها صرفا جهت پرکردن اوقات نباشد بلکه باید به سمت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان حرکت کند.

 

مدیریت ادراه آموزش و پرورش منطقه دینور در پایان گفت:هدف اول تشکیل کلاسهای اوقات فراغت باید شناسایی و تقویت استعدادهای دانش آموزان باشد.

 

در ادامه مظفر پور فرید معاونت پرورشی و تربیت بدنی ، ضمن تشریح دستور العمل اوقات فراغت بر اجرای کیفیت بخشی و مفید سازی اوقات فراغت ، مطالبی را بیان نمود .

 

وی با تاکید بر برنامه ریزی بر اساس نیازهای بومی و منطقه ای و بهره گیری از همه امکانات و فضاهای موجود از جمله سالن های ورزشی مدارس تحت عنوان کانون محله ، نکاتی را جهت استفاده مطلوب دانش آموزان را در ایام مذکور بیان داشت .

 

معاونت پرورشی و تربیت بدنی در این اداره در پایان گفت :تنوع در برنامه ریزی و در نظر گرفتن تمام ابعاد آموزشی و پرورشی باید برای استعداد یابی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد