برانکو مچ ربروف را زیرکانه می‌خواباند/ خلیل زاده هنوز هماهنگ نیست

سرویس: ایران و جهانکد خبر: 300913|16:49 - 1396/06/19
نسخه چاپی
برانکو مچ ربروف را زیرکانه می‌خواباند/ خلیل زاده هنوز هماهنگ نیست
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه وقت بازگشت سیدجلال حسینی به خط دفاع پرسپولیس فرارسیده گفت: برانکو در بازی رفت با الاهلی نشان داد هوش بیشتری از سرمربی حریف دارد.

به گزارشامروله، 

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو باخبرنگار مهر، درباره شانس برد پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: فکر می کنم اگر بازیکنان پرسپولیس بتوانند توانمندی های همیشگی خود را بروز بدهند به دور بعدی رقابت ها برسند. با اینکه این تیم در دیدار رفت میزبان بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند. ولی فکر می کنم مهم ترین کاراکتری که در این تیم وجود دارد اتحاد بازیکنان است. همین امر می تواند باعث صعود پرسپولیس به نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم بشود.

وی تصریح کرد: شرایط پرسپولیس به گونه ای است که مقابل الاهلی باید زیرکانه به برد برسد. کاری که برانکو خیلی خوب راهش را شناخته است. برانکو در بازی رفت هم نشان داد هوش به مراتب بیشتری نسبت به مربی حریف دارد. برانکو مرد چنین روزهایی است و می تواند مچ سرمربی تیم حریف را بخواباند. بازیکنان ایرانی نیز همواره نشان داده اند مرد روزهای سخت هستند و می توانند تیم قدرتمند الاهلی را که هزینه های بسیار زیادی کرده تا به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد، شکست بدهند.

ذوالفقارنسب درباره ضعف های پرسپولیس در خط دفاع نیز گفت: چون فرصت کمی تا بازی با الاهلی باقی مانده است، الان زمان مناسبی نیست درباره ضعف های خط دفاعی پرسپولیس صحبت کنیم. اما فکر می کنم وقتش است تا سید جلال حسینی را آماده بازی کرده و در قلب خط دفاع قرار دهند تا قدرت دفاعی بیش از پیش شود. به نظرم شجاع خلیل زاده هنوز نتوانسته است با وجود آمادگی بسیار بالایی که دارد به هماهنگی با مدافعان دیگر برسد. بازی برگشت با الاهلی هم وقت ریسک کردن نیست و بهتر است این تیم با صبر و حوصله لازم دروازه الاهلی را باز کند.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان خاطر نشان کرد: اگر مهاجمان پرسپولیس تیزهوشی همیشگی را در بازی مقابل الاهلی هم داشته باشند می توانند دروازه الاهلی را باز کنند. مهمترین دیدار پرسپولیس در فصل جدید رقابت ها، همین دیدار است و پرسپولیسی ها باید نشان دهند سطح فنی تیمشان تنها در محدوده موفقیت در لیگ برتر ایران نیست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد