قهرمان بوکس آسیا:

توسل به امام حسین (ع) باعث پیروزی من در بسیاری از مسابقات شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 301103|11:33 - 1396/06/30
نسخه چاپی
توسل به امام حسین (ع) باعث پیروزی من در بسیاری از مسابقات شد
پایگاه خبری امروله ، قهرمان سبک وزن بوکس آسیا گفت: توسل به حضرت امام حسین (ع) در بسیاری از مسابقات باعث پیروزی من مقابل رقبای قدرتمندی شده است.

به گزارشامروله، فروتن گل آرا در گفت و گو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار داشت: خود من بارها از لطف و عنایت امام حسین (ع) و سایر ائمه اطهار بهره مند شده ام.

وی افزود: هر بار که مسابقه مهمی در پیش داشتم به یکی از ائمه اطهار توسل می جستم و خداراشکر در اکثر موارد نیز توانستم حاجتم را بگیرم.

گل آرا ادامه داد: در یکی از دوره های رقابت های قهرمانی آسیا و در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز باید با حریفی از ازبکستان مبارزه می کردم که حریف بسیار سختی هم بود.

ملی پوش سابق بوکس ایران خاطرنشان کرد: پیش از آنکه داور سوت آغاز مسابقه را به ثمر برساند ناگهان نام امام حسین (ع) به ذهنم خطور کرد و به حضرتشان توسل جستم.

وی یادآور شد: بردن نام امام حسین (ع) و مددجستن از ایشان آنچنان توانی به من داد که توانستم آن مسابقه سخت را پیروز و مدال برنز کسب کنم، مسابقه که در ابتدا شانس کمی برای پیروزی خودم قائل بودم.

گل آرا در پایان گفت: از این اتفاقات در دوران ورزشی ورزشکاران زیاد رخ می دهد، مطمئنا توسل به ائمه اطهار می تواند گره از هرکار غیرممکنی بگشاید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد