فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه:

خانواده، هدف اصلی هجمه‌های فرهنگی دشمن است

سرویس: شهرستانکد خبر: 302914|08:48 - 1396/10/25
نسخه چاپی
خانواده، هدف اصلی هجمه‌های فرهنگی دشمن است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه گفت : خانواده، هدف اصلی هجمه‌های فرهنگی دشمن است؛ ماهواره و فضای مجازی نیز دو ابزار اصلی آنان برای رسیدن به این هدف است و متأسفانه آمار بالای طلاق، افزایش سن ازدواج و عدم تمایل جوانان برای تشکیل خانواده بیانگر موفقیت دشمن در این عرصه است.

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در گفتگو با امروله،  عنوان کرد : یکی از مهمترین و آشکارترین پیامدهای منفی فیلم ها و برنامه های شبکه های ماهواره ای،افزایش خشونت در جامعه است.

 

وی ادامه داد : تاثیر برنامه های ماهواره ای بر روی فرزندان خانواده ها بخصوص نوجوانان و جوانان بیشتر است، به طوری که این گروه زمان بیشتری را صرف تماشای برنامه های ماهواره ای می کنند.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : این برنامه ها ارزش ها، باورها، تصورات، انتظارات و جهت گیری های ارزشی متفاوتی را تبلیغ و عرضه می کنند که باعث می شود به مرور زمان فاصله روانی بین والدین و فرزندان بیشتر و بیشتر شود و گسست نسلی بینجامد.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : رواج ماهواره در خانواده ها تیرهای سه شعبه یزید و یزیدیان زمان می باشد که خانواده ها را هدف گرفته است.

 

وی یاداور شد : مردان و زنان بزرگ تاریخ، از خانواده‌های سالم و سعادتمند رشد کرده‌اند، فلذا دشمن برای ایجاد تزلزل در بنیان خانواده، هجمه‌های فرهنگی به‌ راه می‌اندازد و به ابزارهای مختلف متوسل می‌شود.

 

سرهنگ عظیمی در پایان گفت : خانواده، هدف اصلی هجمه‌های فرهنگی دشمن است؛ ماهواره و فضای مجازی نیز دو ابزار اصلی آنان برای رسیدن به این هدف است و متأسفانه آمار بالای طلاق، افزایش سن ازدواج و عدم تمایل جوانان برای تشکیل خانواده بیانگر موفقیت دشمن در این عرصه است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد