حجت الاسلام حیدری:

سپاه خار چشم دشمنان است / تفکر شهید مطهری باید گسترش پیدا کند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 304332|12:02 - 1397/02/17
نسخه چاپی
سپاه خار چشم دشمنان است / تفکر شهید مطهری باید گسترش پیدا کند
پایگاه خبری امروله : مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در حفاظت فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت : ما باید با روش نو با جوان ها صحبت کنیم و روش تربیت جوانان امروز با جوان دهه پنجاه و شصت فرق دارد.

به گزارشامروله، حجت الاسلام و المسلمین حیدری مسول حوزه نمایندگی ولی فقیه در حفاظت فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید مطهری عنوان کرد : شهید مطهری از جمله شخصیتی هایی بود که در زمانی سخن می گفت انتقادی وجود نداشت.

 

وی در ادامه با بیان اینکه شهید مطهری شاگرد امام راحل بودند تشریح کرد : به برکت امام خمینی ره و شهید مطهری ها که انقلاب اسلامی رخ داد سی و چند سال از بقیه کشورهای منطقه جلوتر هستیم .

 

حجت الاسلام و المسلمین حیدری خاطر نشان کرد: اساتید ما در مباحث خودشان حتما باید به امام خمینی و شهید مطهری اقتدا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ما باید جوان نسل خودمان را درک کنیم گفت : ما باید با روش نو با جوان ها صحبت کنیم و روش تربیت جوانان امروز با جوان دهه پنجاه و شصت فرق دارد.

 

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در حفاظت فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی استان کرمانشاه گفت : مجاهد تربیت کردن هنر هرکسی نیست.  امروز به برکت دانش سیاسی و روحیه انقلاب گری که در سپاه وجود دارد این مجموعه نظامی به خار چشم دشمنان تبدیل شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد