رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه:

روحانیون مستقر، مروجان معارف اسلامی و پرچم‌داران فرهنگ دینی در مناطق محروم هستند

سرویس: شهرستانکد خبر: 304482|12:16 - 1397/02/27
نسخه چاپی
روحانیون مستقر، مروجان معارف اسلامی و پرچم‌داران فرهنگ دینی در مناطق محروم هستند
پایگاه خبری امروله : رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه گفت: روحانیون مستقر، مروجان معارف اسلامی و پرچم‌داران فرهنگ دینی در مناطق محروم هستند.

به گزارشامروله،  حجت‌الاسلام سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه در گردهمایی روحانیون شهرستان صحنه با اشاره به اهمیت تبلیغ در مناطق روستایی،گفت: روحانیون مستقر پیشگامان جهاد در عرصه جنگ نرم و پرچم‌داران تبلیغ فرهنگ و معارف اسلامی در مناطق محروم هستند.

 

وی با تشریح فعالیت‌های تبلیغی این اداره در سال گذشته، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ۶ ماهه نخست ۹۷ شاهد رشد ۵۰ درصدی دیدار با روحانیون مستقر و طرح هجرت و بومی در سطح شهرستان صحنه خواهیم بود.

 

حجت‌الاسلام سبزی، هدف از این دیدارها را سرکشی از روحانیونی دانست که درس و بحث و شهرنشینی را رها کرده و در روستاها با وجود همه کمبودها و مشکلات به انجام امور فرهنگی و خدمت‌رسانی به مردم مشغول هستند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی صحنه هدف از برگزاری این گردهمایی‌ها را بررسی مشکلات مردم و رصد آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرها و روستاها عنوان کرد و ادامه داد: در این گردهمایی‌ها روحانیون ضمن بیان معضلات منطقه تبلیغی خود به ارائه راهکار برای رفع آن می‌پردازند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد