حسن سلیمانی :

روز 9 دی تجلی اراده مردم به تبعیت از ولایت فقیه بود

سرویس: شهرستانکد خبر: 306590|11:33 - 1397/10/08
نسخه چاپی
روز 9 دی تجلی اراده مردم به تبعیت از ولایت فقیه بود
نماینده مردم شهرستان صحنه ، هرسین و کنگاور گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آنچنان توسط امام راحل پایه گذاری و توسط رهبری انقلاب مدیریت می شود که هیچ عوامل داخلی و خارجی قادر به تغییر آن نیستند.

به گزارشامروله، حسن سلیمانی در گفتگو با امروله عنوان کرد : روز 9 دی ماه اراده ملت شریف ایران در تبعیت از ولایت مطلقه فقیه ، نمودی پیدا کرد تا فتنه و عوامل فتنه را که با استفاده از عوامل خارجی و داخلی نارضایتی هایی را برای مردم تدارک دیده بودند پایان داده شد.

 

وی در ادامه اشاره ای به حضور مردم در مراسم 9 دی ماه داشت و تصریح کرد : همه مردم وظیفه دارند هر سال برای حمایت از این دستاورد و این اقدام نه دی ماه را گرامی بداریم و در مراسم مربوط آن شرکت نماییم.

 

سلیمانی خاطر نشان کرد : قدرت و قابلیت نظام مبتنی بر رکن هایی اساسی رهبری و مردم است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن تاکنون کشور ما با چنین مشکلات و فتنه هایی مواجه بوده و خواهد بود ولی این نظام مقدس آنچنان توسط امام راحل پایه گذاری و توسط رهبری انقلاب مدیریت می شود که هیچ عوامل داخلی و خارجی قادر به تغییر نظام اسلامی نیستند چرا که خود مردم با اعتقادشان نظام را قبول دارند و از آن حمایت می کنند.

 

نماینده مردم شهرستان صحنه ، هرسین و کنگاور با اشاره به اینکه نظامی که برا اساس معنویت پایه گذاری و در حال فعالیت است با مسائل مادی خدشه ای به آن وارد نمی شود گفت : هیچ عامل خارجی نمی تواند بر روی این نظام مقدس تاثیر مستقیم داشته باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد