فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه :

انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ فاطمی و تعالیم نورانی قرآن کریم است

سرویس: شهرستانکد خبر: 306999|09:27 - 1397/11/15
نسخه چاپی
 انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ فاطمی و تعالیم نورانی قرآن کریم است
پایگاه خبری امروله : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت : انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ فاطمی و تعالیم نورانی قرآن کریم است.

سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ فاطمی و تعالیم نورانی قرآن کریم است.

 

وی ادامه داد : حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی با درایت و معنویت انقلاب اسلامی را بنا نهاد و در طول ۴۰ سال شاهد توطئه‌های دشمنان در راستای براندازی و حذف نظام اسلامی هستیم.

 

سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد : دشمن با تمام توان خود به میدان آمده است تا از برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب و رسیدن انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی جلوگیری کند؛ اما انقلاب اسلامی با دستاوردهای درخشان و با روند رو به رشدی به سمت توسعه و پیشرفت در حال حرکت است و این همان چیزی است که دشمنان را عصبانی کرده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه گفت: مسیر انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است و راه نجات کشور ما تبعیت از سیره و اندیشه‌های این بزرگواران است.

 

وی در پایان با تأکید بر لزوم آشنایی با سیره و اندیشه‌های الهی حضرت امام (رض) و مقام معظم رهبری و تبیین آنها برای جامعه هدف و اقشار مختلف جامعه تقویت باورها و نظام محاسباتی بیان دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را از محورهای مهم مقابله با تهاجم نرم دشمن عنوان کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد