گزارش خبری

مراسم تجلیل و سرکشی از خانواده های ایثارگر و جانباز شهرستان صحنه انجام شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 307466|10:13 - 1398/01/24
نسخه چاپی
	مراسم تجلیل و سرکشی از خانواده های ایثارگر و جانباز شهرستان صحنه انجام شد
پایگاه خبری امروله : مراسم سرکشی و تجلیل دو تن از خانوادهای سرافراز ایثارگر و جانباز شهرستان صحنه انجام شد.

به گزارشامروله، بمناسب روز جانباز حجت الاسلام و المسلمین جواد الیاسی امام جمعه شهرستان،حقی معاون فرماندار ،سرهنگ کاظمی جانشین ناحیه مقاوت بسیج سپاه پاسداران و اکبری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ،با حضور در منزل 3جانباز سرافراز دفاع مقدس با آنها دیدار و گفت و کو کردند.

 

در این دیدارامام جمعه صحنه اظهار داشت: جانبازان ما ولی نعمت ما هستند و دیدار با آنان نوعی سپاسگذاری از تلاش‌های آنان برای حفظ میهن و ارزش‌های دینی ایران اسلامی است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ایثارگری شهدا و جانبازان سبب شد تا امروز پرچم جمهوری اسلامی در دنیا به اهتزاز در آید، اظهار کرد: خانواده شهدا و جانبازان افتخارنظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

حجت الاسلام الیاسی با اشاره به اینکه جانبازان بهترین الگو برای دولتمردان هستند، تصریح کرد : صبر و مقاومت جانبازان مثال‌زدنی است زیرا تاثیر فداکاری جانبازان در جامعه کمتر از ایثار شهدا نیست و باید آنها را الگوی خود و جوانان قرار دهیم.

 

وی در پایان گفت : جانبازان بالا ترین سرمایه خود که همان سلامتی آنها است را برای انقلاب گذاشتند و لذا این ممهم مسئولیت همگان را در برابر آنها سنگین ترمی کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد