گزارش

پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان صحنه برگزار شد

سرویس: شهرستانکد خبر: 307735|07:37 - 1398/02/23
نسخه چاپی
پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان صحنه ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارشامروله،  پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان صحنه ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

 

رستمی اظهار داشت؛ مدیریت حوادث و مخاطرات طبیعی در صورتی بهینه خواهد بود که مدیریت مردم محور در جامعه نهادینه و اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای در برابر رخدادهای ناگهانی طبیعی در داخل خانواده ها القاء شوند.
 

رستمی نقش رسانه ها، وسایل ارتباطی و فضای مجازی در کاهش اثرات مخاطرات طبیعی و افزایش تاب آوری جامعه را بی بدیل توصیف کرد.

 

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری صحنه از تشکیل ستاد اطفاء حریق شهرستان با محوریت فرمانداری و ستاد اطفاء حریق دهستان ها و دهیاریها با تدابیر بخشداران مرکزی و دینور خبر داد.
 

 

در این جلسه اقدامات پیشگیرانه در راستای وقوع آتش سوزی های احتمالی در عرصه های منابع طبیعی، مزارع و باغات را تشریح و مقرر گردید اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نسبت به عملیاتی کردن آن ها اقدام نمایند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد