مدیرکل استاندارد کرمانشاه خبر داد

انجام ۲۵۰ بازرسی از آسانسور دستگاه‌های دولتی

سرویس: اخبار استانکد خبر: 308378|11:10 - 1398/05/01
نسخه چاپی
 انجام ۲۵۰ بازرسی از آسانسور دستگاه‌های دولتی
مرصادنیوز: مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از انجام ۲۵۰ بازرسی از آسانسور دستگاه‌های دولتی در این استان خبر داد.

به گزارشامروله، محمود رضا نیازی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  نصب آسانسور در ساختمان‌ها، دستگاه‌های دولتی و اماکن عمومی و خصوصی را مستلزم تاییدیه استاندارد دانست.

وی اشاره‌ای به بازرسی‌های صورت گرفته در این زمینه داشت و افزود: در ۲۵۰ بازرسی که طی ۲ سال گذشته انجام دادیم، بانک اطلاعاتی‌ای برای آسانسورهای نصب شده در دستگاه‌های دولتی ایجاد کرده‌ایم.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه افزود: حدود ۲۰ درصد این دستگاه‌ها توانسته‌اند تاییدیه ایمنی و استاندارد را از ما دریافت کنند.

وی عنوان کرد: تمامی مالکان و بهره برداران ساختمان‌های شخصی، مکان‌های عمومی و دستگاه‌های دولتی ملزم به استانداردسازی آسانسورهای خود هستند.

این مسئول بیان داشت: مدیران این بحث را جدی بگیرند و در بحث استاندار سازی و تاییدیه ایمنی آسانسور مکان‌هایی که پوشش دارند با اداره کل استاندارد هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشد که بتوانیم این موارد نقص و عدم انطباق‌هایی که وجود دارد، با همکاری و هماهنگی هم انجام دهیم.

نیازی خاطرنشان کرد: هر ساختمان برای اخذ مجوز پایان کار نیاز به اخذ تاییدیه استاندارد آسانسور داشته که این تاییدیه یکسال اعتبار دارد و پس از آن نیاز به بازرسی مجدد در این زمینه است.

وی شماره ۴ رقمی ۴۵۱۷ و سامانه ۱۵۱۷ را که به صورت شبانه روزی فعال بوده برای طرح شکایات و گزارشات در این زمینه و حوزه‌هایی که با ایمنی مردم در ارتباط است، اعلام کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد