در گفتگو با مرصاد مطرح شد:

ترافیک روان و نیمه سنگین در مسیر برگشت زائران اربعین

سرویس: اخبار استانکد خبر: 309254|10:23 - 1398/07/22
نسخه چاپی
 ترافیک روان و نیمه سنگین در مسیر برگشت زائران اربعین
مرصادنیوز: فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه، ترافیک مسیر رفت زائران را روان و سبک و مسیر برگشت آنها را روان و نیمه سنگین اعلام کرد.

به گزارشامروله،محمد حیدری در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،  خصوص آخرین وضعیت راه های استان کرمانشاه و مسیرهای منتهی به مرز خسروی گفت: هم اکنون تمام راه های استان باز بوده و ترافیک روان است.

وی تصریح کرد: بار رفت و ترافیک برای زائران در مسیر رفت روان و سبک بوده و در مسیر برگشت روان و نیمه سنگین است.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جاده ها و روان بودن وضعیت ترافیکی، هیچ محدودیتی نیز در محورهای استان کرمانشاه اعمال نشده است.

وی به زائران توصیه و تاکید کرد: در هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و در رانندگی شبانه به تابلوها و علائم توجه داشته باشند تا مسیر راه را گم نکرده و از مسیر منحرف نشوند.

سرهنگ محمدی بر لزوم استفاده از کمربند ایمنی تاکید کرد و گفت: اگر دو راننده در خودرو وجود دارد، در طول مسیر برای پیشگیری از خستگی و حوادث احتمالی ناشی از آن با یکدیگر جابجا کرده و نوبتی رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه افزود: حوادث واژگونی ما مجروحان زیادی دارد و عمده علت آن نیز عدم استفاده از کمربند ایمنی است، لذا زائران گرامی باید حتما نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد