مدیرکل کل بیمه سلامت کرمانشاه خبر داد

تزریق ۱۶۸ میلیارد تومان به ساختار درمانی کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 311172|10:28 - 1399/02/11
نسخه چاپی
تزریق ۱۶۸ میلیارد تومان به ساختار درمانی کرمانشاه
مرصادنیوز: مدیرکل کل بیمه سلامت استان کرمانشاه از تزریق ۱۶۸ میلیارد تومان به ساختار درمانی این استان خبر داد.

به گزارشامروله، کیومرث مظفری در گفتگو باشبکه اطلاع رسانی مرصاداظهار داشت: از زمان شروع بیماریکرونادر استان تاکنون ۱۶۸ میلیارد تومان به ساختار درمانی استان اعتبار تزریق شده است.

مدیرکل کل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر هزینه خدمات تشخیص بیماران مبتلا بهکرونااز جمله سیتیاسکن و خدمات آزمایشگاهی پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تشخیص و درمان افراد مبتلا بهکروناو افراد مشکوک، مورد تعهد بیمه سلامت قرار دارد و از این بابت بیماران نگران نباشند.

مظفری با اشاره به اینکه برای بیماران مبتلا به ویروسکرونادر کمترین زمان ممکن دفترچه بیمه سلامت صادر می‌شود، گفت: برای بیماران فاقد دفترچه که درگیر بیماریکروناهستند در کمتر از ۲۴ ساعت دفترچه بیمه سلامت صادر می‌شود.

وی اظهار داشت: اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت که از ابتدای سال ۹۹ منقضی شده برای کاهش مراجعات به ادارات بیمه سلامت تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل کل بیمه سلامت استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: جهت قطع زنجیره این ویروس منحوس به عدم حضور شهروندان در مکان‌های عمومی از جمله ادارات و دستگاه‌های مختلف تاکید شده است و امیدوارم مردم با رعایت نکات بهداشتی هرچه زودتر این بیماری را شکست دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد