فرمانده انتظامی شهرستان صحنه:

بسیج در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی خوش درخشیده است

سرویس: شهرستانکد خبر: 313147|11:59 - 1399/09/01
نسخه چاپی
بسیج  در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی خوش درخشیده است
پایگاه خبری امروله : فرمانده نیروی انتظامی شهرستان صحنه گفت: بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.

سرهنگ بهروز فخری در گفتگو باامروله،  عنوان کرد : بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به زیبایی متجلی یافته، بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.

 

وی ادامه داد : بی تردید شکل گیری بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در پنجم آذرماه سال ۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج بازتعریف کند و آن را به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان های متعالی انقلاب در کنار مردم تبدیل کند.

 

سرهنگ فخری خاطر نشان کرد : بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان صحنه در پایان گفت: هفته بسیج را خدمت تمامی بسیجیان عزیز و بخصوص بسیجیان شهرستان شهرستان صحنه تبریک و تهنیت عرض می کنم و سربلندی و توفیق روزافزون شما بسیجیان و طول عمر با عزت را برای رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد