فرماندار صحنه :

انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم تهدیدات دشمن مسیر تکاملی خود را طی می کند

سرویس: شهرستانکد خبر: 313642|08:44 - 1399/11/04
نسخه چاپی
انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم تهدیدات دشمن مسیر تکاملی خود را طی می کند
پایگاه خبری امروله : فرماندار شهرستان صحنه گفت : امسال با توجه به شرایط موجود ،بیشتر برنامه های دهه فجر( از۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ) به صورت مجازی وبا رعایت مسایل بهداشتی برگزار می شود.

علی رضا حیدری در گفتگو باامروله، عنوان کرد : در آستانه برگزاری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم بنابراین همگان باید بیش‌ازپیش نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی احساس مسئولیت کرده و در راستای بالندگی هر چه بیشتر کشور تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به درپیش بودن ایام دهه فجر خاطر نشان کرد: هر سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، دستاوردها نیز افزایش می‌یابد و در واقع انقلاب مسیر تکاملی خود را علی‌رغم تهدیداتی چون جنگ تحمیلی، تحریم ها و جنگ اقتصادی طی می‌کند.

 

فرماندار صحنه بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر دهه فجر وبا تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: امسال با توجه به شرایط موجود ،بیشتر برنامه های دهه فجر( از۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ) به صورت مجازی وبا رعایت مسایل بهداشتی برگزار می شود.

 

وی ضمن تقدیر از کادر پزشکی و درمان، مردم و تمامی مسئولان در راستای مقابله با بیماری کرونا، تصریح کرد: اعمال محدودیت‌های هوشمند، برگزاری طرح‌های مختلف همانند طرح شهید سلیمانی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و تدبیر مدیران از مهم‌ترین اقدامات در راستای کاهش فوتی‌ها است که امروز موجب شده شهرستان صحنه در وضعیت آبی قرار گیرد.