زمان گفتگوی سید حسن نصرالله با شبکه العالم اعلام شد

سرویس: سیاسیکد خبر: 315438|22:01 - 1400/11/17
نسخه چاپی
زمان گفتگوی سید حسن نصرالله با شبکه العالم اعلام شد
شبکه العالم گزارش داد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان آنچنان‌ که وعده داده شده بود روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران میهمان شبکه العالم در گفتگویی ویژه خواهند بود.

به گزارش امروله ، به نقل ازخبرگزاری مهر، العالم گزارش داد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان آنچنان‌ که وعده داده شده بود روز سه‌شنبه هشتم فوریه ۲۰۲۲ ساعت هشت شب به وقت لبنان« ۱۹ بهمن ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران» میهمان شبکه العالم در گفتگویی ویژه خواهند بود.

بر اساس این گزارش، دبیر کل حزب الله لبنان در این گفتگوی اختصاصی و مشروح در خصوص انقلاب اسلامی، نقش امام و رهبری در پیروزی و استمرار انقلاب ایران، محور مقاومت، نقش حزب‌الله لبنان و دیگر اعضای این محور، ایستادگی محور مقاومت و پیروزی‌های مکرر و مستمر این محور در مقابل آمریکا و اسرائیل و بالاخره آینده حرکتی که به رهبری امام خمینی درسال ۱۳۵۷ آغاز گردید و در منطقه خاورمیانه رشد کرد و جهان را از خود متأثر کرد سخن خواهند گفت.

العالم گزارش داد: مشروح این گفتگوی اختصاصی را می‌توانید همزمان در سایت عربی شبکه العالم به آدرس (alalam.ir) و سایت فارسی این شبکه به آدرس (fa.alalam.ir) مشاهده کنید همچنین این گفتگو در کلیه صفحات شبکه العالم درفضای مجازی در دسترس مخاطبان قرا خواهد گرفت.